השריפה בבית המשפחה בראש העין
(צילום: באדיבות המשפחה)

המשטרה חוקרת הצתה של בית בראש העין אתמול (רביעי) בלילה, בזמן שמשפחה שלמה שהתה בתוכו - והצליחה להימלט ברגע האחרון מהלהבות. לטענת אב המשפחה אורן עמרם, שעומד בראש מנהלת השכונה שמובילה פרויקט פינוי בינוי, ההצתה בוצעה על-ידי "גורמים עבריינים שמאיימים עלינו כדי שנבחר יזם שלהם".
אתמול בשעה 23:00 הוצת אופנועו של אורן, והאש התפשטה לפרגולה ולקומה העליונה של הבית, שממוקם ברחוב הטייס בעיר. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום השתלטו על האש. נזקים כבדים נגרמו לרכוש ולא היו נפגעים בקרב בני המשפחה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.
3 צפייה בגלריה
ההרס בבית
ההרס בבית
נזקי השריפה בבית
(באדיבות המשפחה)
3 צפייה בגלריה
ההרס בבית
ההרס בבית
(באדיבות המשפחה)
3 צפייה בגלריה
ההרס בבית
ההרס בבית
(באדיבות המשפחה)
"אשתי, אני ושני ילדינו היינו בבית", אמר אורן. "נבהלנו מאוד ומיד ברחנו החוצה. הצלחנו לברוח מהבית בשנייה האחרונה, אחרת היו נפגעים בנפש. הילדים בהלם ומפוחדים, הם יצטרכו טיפול פסיכולוגי. ניצלנו בנס".
אורן עמרם, כאמור, הוא יו"ר מנהלת שכונת אביב בראש העין, שפועלת ליישום תוכנית פינוי בינוי בשכונה. לדבריו, כבר חודשיים הוא וחברי המנהלת מקבלים איומים מגורמים עבריינים. "באיומים דרשו שנבחר יזם שלהם שיבצע את הפרויקט", אמר. "לא נכנענו לאיומים והגשנו תלונה במשטרה. הלילה נחצו קווים אדומים כשהם החליטו להצית את הבית שלי. זה חמור ומפחיד, אבל לא ירתיע אותנו. אני דואג יותר לילדים ולמשפחה".