המפגינה שהותקפה מכירה את השוטרים

יעל ראובני יצאה להפגין נגד המהפכה המשפטית, הותקפה על ידי שוטרים, ונזקקה לטיפול רפואי. בריאיון לשרון כידון וישי שנרב, היא סיפרה על הכאבים והתקיפה, על כך שזיהתה את אחד מהשוטרים שחסמו אותה ודחתה את הטענות שהיכתה את הסוסים. האזינו לריאיון שעשה סדר בטענות.

"המצב הביטחוני הגרוע מאז 1973"

הרמטכ"ל לשעבר, חבר הכנסת גדי איזנקוט, התראיין לאודי סגל ודוריה למפל והזהיר מפני המצב הביטחוני הקשה שישראל נמצאת בו. הוא סיפר גם על הפעמים ששלח לכלא מילואימניקים שלא התייצבו על פי צו, ומה ההבדל בין אז למחאת המילואימניקים היום? האזינו לריאיון שעורר סערה.

"יש ניסיון הידברות, אבל לוין לא זז מעמדתו"

בבית הנשיא נמשכים עדיין ניסיונות הפשרה סביב המהפכה המשפטית. ח"כ זאב אלקין מהמחנה הממלכתי סיפר לשרון כידון וישי שנרב שהצדדים משתדלים להגיע להסכמה, אבל שר המשפטים לא ממש מתפשר. האזינו לריאיון המלא.

מני אסייג עונה למבקרים

היוצר והתסריטאי מני אסייג ספג ביקורת קשה על מינויו כחבר המועצה לקולנוע. בריאיון לאודי סגל ודוריה למפל הוא דחה את כל הטענות ועלה להתקפה. האזינו לדברים המלאים.

המכה ה-11: עליית הריבית

אם עשרת המכות בהגדה של פסח לא הספיקו, שנייה קודם לכן בנק ישראל הנחית מכה נוספת - העלאת הריבית. דן רבן, כתב שוק ההון והבנקים, עשה סדר לדודו ארז ויואב רבינוביץ על המכה החדשה שנחתה על הישראלים, ואיך להתמודד איתה. האזינו לריאיון.