גופת אדם, שזהותו אינה ברורה עדיין, התגלתה הבוקר (ה') בשטח פתוח סמוך לכעביה שבגליל התחתון. במשטרה חוקרים חשד לרצח, ומסרו כי על הגופה נמצאו סימני אלימות. לא ברור לפי שעה כיצד בוצע הרצח.
השוטרים הוזעקו לזירה בעקבות מציאת הגופה, ולפי המשטרה פתחו בסריקות. "הרקע לאירוע נבדק והחקירה בראשיתה", נמסר.
2 צפייה בגלריה
גופת אדם נמצאה סמוך לכעביה
גופת אדם נמצאה סמוך לכעביה
הזירה שבה התגלתה גופה, סמוך לכעביה
במקביל, גבר בשנות ה-50 לחייו נפצע הבוקר באורח קשה בניסיון חיסול ברחוב עוספיה בחיפה. מחקירה ראשונית עולה כי מטען הוצמד לרכבו של הגבר, שהחל בנסיעה וכעבור זמן קצר המטען הופעל.
טרם נעצרו חשודים. הרקע לניסיון החיסול הוא סכסוך בין שתי משפחות, שכבר גבה קורבנות בעבר, בהם אחיו - עאטף אבו כליב, שנרצח בשנה שעברה.
2 צפייה בגלריה
פצוע קשה באירוע אלימות בחיפה
פצוע קשה באירוע אלימות בחיפה
פצוע קשה באירוע אלימות בחיפה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח הראשוני במוקד 101 של מד"א התקבל בשעה 07:20 על "גבר שנפצע באירוע אלימות" ברחוב עוספיה בחיפה. הוא פונה על ידי צוות מד"א במצב קשה ולא יציב לבית החולים רמב"ם בעיר.
מבית החולים נמסר כי "לחדר הלם ברמב"ם פונה פצוע מפיצוץ על רקע פלילי שאירע בעיר. הוא נבדק ומיוצב בחדר הלם ומועבר לחדר ניתוח להמשך טיפול. מצבו מוגדר קשה".
מוקדם יותר היום תושב אום אל פחם נרצח ביריות ברכבו בכפר קרע שממזרח לפרדס חנה. הנרצח הגיע למקום עבודתו במאפייה ביישוב, ולפני שירד מרכבו - נפגע מעשרות קליעים ומת במקום. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 135 בני אדם.