יו"ר העבודה מרב מיכאלי תקפה הבוקר (שני) את ארגוני הנשים בעולם שמתעלמים ממעשי הזוועה שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. "זו בגידה מטורפת לא רק בנשים בישראל - אלא בנשים בעולם", אמרה מיכאלי בריאיון ל-ynet Live.
(צילום: טל אזולאי)

"אני קוראת להם להתעשת, להתעורר ולראות שנעשו כאן פשעים מחרידים בנשים ב-7 באוקטובר ושלא יכול להיות שהם ישתקו על זה", אמרה מיכאלי. "כשהן שותקות, הן בוגדות בנשים והורסות את הפמיניזם. עכשיו זה ישראליות, מי הנשים הבאות שלא יעמדו בקריטריונים שלהם? אני לא זוכרת שתיקה כל כך מהדהדת ורועמת על פשעים כל כך חמורים".
מיכאלי הוסיפה כי "משהו רע מאוד קורה בשמאל העולמי. יש שיבוש מאוד עמוק, אנשים עומדים וצועקים 'ג'יהאד' או מגנים על ארגון טרור שמדכא נשים, ילדות וילדים, כל זה תחת הכותרת של זכויות אדם. יש עיוות מאוד גדול ושיבוש מאוד גדול. מצד שני הימין הקיצוני מרים ראש. הקיצוניות היא מסוכנת מאוד".
הכותרת
המתווכת שהעבירה מזוודות כסף לחמאס: הסיפור של קטאר
27:44
1 צפייה בגלריה
מרב מיכאלי
מרב מיכאלי
"מי הנשים הבאות שלא יעמדו בקריטריונים שלהם?". מיכאלי
(צילום: קובי קואנקס)
רשת CNN פרסמה לפני שבוע וחצי כתבת תחקיר ובה עדויות קשות על מקרי אונס שהתרחשו ב-7 באוקטובר, במתקפת חמאס. ישראל רואה חשיבות רבה להדהד בעולם את העדויות הקשות, ועל כן נערכו תדרוכים גם לתקשורת הזרה בנושא.
ארגוני הנשים בישראל קיימו לפני כשבועיים עצרת גדולה, ובה ביקרו בחריפות את ארגוני הנשים הבינלאומיים שממשיכים לשתוק על הפשעים נגד האנושות שביצע חמאס. "אנחנו מתמודדים לא רק עם תוצאות המתקפה הנוראית, אלא גם מול מנגנוני הכחשה מאותם מוסדות שאמורים לגנות את הפשעים הללו", אמרה ד"ר כוכב אלקים לוי, מומחית במשפט בינלאומי, זכויות ומגדר מהאוניברסיטה העברית. "נתקלנו באטימות בלתי נתפסת. יש קשר ישיר בין חוסר הגינוי הזה לבין האלימות והאנטישמיות הגואה בעולם".