אתר הבנייה שבו נאנסה הפעוטה בבית שמש
(צילום: לירן תמרי)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב בית שמש, בן 17, בגין ביצוע עבירות מין בפעוטה כבת שנתיים ובילד בן תשע לפני כשנתיים.
על פי כתב אישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן גל, הנאשם ביקש מנער בן 16 להביא למפגשים ביניהם את קרובת משפחתו הפעוטה. בשתי הזדמנויות, לאחר שאסף אותה הנער מהמעון, לקח אותה למבנה באתר בנייה סמוך ושם ביצע בה הנאשם מעשים מיניים חמורים בנוכחותו.
עוד נכתב באישום כי במקרה אחר, פנה הנאשם לילד בן תשע והציע לו עשרה שקלים תמורת מגע מיני. אז ביצע בו הנאשם מעשים מגונים עד שביקש הילד להפסיק. כשחדל ממעשיו עזב הילד את המקום מבלי שלקח כסף.
עו"ד בן גל בבית המשפט
(צילום: פרקליטות מחוז ירושלים)

1 צפייה בגלריה
אתר הבנייה שבו הפעוטה נאנסה על ידי שני נערים בבית שמש
אתר הבנייה שבו הפעוטה נאנסה על ידי שני נערים בבית שמש
אתר הבנייה שבו נאנסה הפעוטה
(צילום: לירן תמרי)
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום בקטינה בת פחות מ-16 ללא הסכמה חופשית ובנוכחות אחר, מעשים מגונים בקטינה בת פחות מ-16 ללא הסכמה חופשית ובנוכחות אחר ומעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14.
בן ה-16, קרוב משפחתה של הפעוטה, מצוי במעצר בית והחלטה בעניינו צפויה להתקבל בימים הקרובים. מלבד האישום ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
הפרשייה הקשה הותרה לפרסום שלשום, לאחר שבתחילת השבוע שעבר אחד הנערים המעורבים הגיע לתחנת המשטרה בבית שמש של מחוז ירושלים וחשף את המעשים בפני החוקרים. הוא סיפר כי נדרש על ידי נער אחר בן גילו, שביניהם היכרות מוקדמת, להביא את קרובת משפחתו הפעוטה לאתר בנייה מבודד בעיר - ושם על פי האישום בוצעו בה עבירות מין חמורות מאוד, בהן אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום.
בעקבות עדותו, הפך המתלונן לחשוד בעצמו בגין המעשים שתיאר - ולאחר זמן קצר נעצר גם החשוד השני בפרשת המין המזעזעת לחקירה בתחנת בית שמש. למחרת הובאו השניים בפני בית המשפט, שהורה על הארכת מעצרו של החשוד המרכזי, שכעת הפך לנאשם. החשוד שהתלונן במשטרה, קרוב משפחתה של הפעוטה, נשלח למעצר בית שהוארך אף הוא.