בצל החיסולים בלבנון ובטהרן, הטרור לא עוצר גם ביהודה ושומרון: הבוקר (יום ד') נפצע קשה גבר ישראלי בפיגוע בצומת העוקפים שבאזור חברון. בבית החולים שערי צדק בירושלים עדכנו לאחר מכן כי מצבו התייצב - ומוגדר כעת בינוני.
זירת הפיגוע סמוך לצומת העוקפים, באזור חברון
(צילום: הצלה ללא גבולות, דוברות הצלה)

1 צפייה בגלריה
כוחות צה"ל בזירת הפיגוע
כוחות צה"ל בזירת הפיגוע
כוחות צה"ל בזירת הפיגוע
(צילום: דובר צה"ל)
הפיגוע התרחש סביב 6 בבוקר, אז ירה מחבל חמוש באקדח לעבר רכב ישראלי בין קריית ארבע לבית ענון. הנהג עצר בצד - ואז הותקף בדקירות בידו ובראשו. הוא טופל על-ידי כונני הצלה ללא גבולות ומד"א.
מצה"ל נמסר כי "מחבל חמוש באקדח הגיע ברכבו לציר העוקפים שבחטיבת יהודה ופתח בירי לעבר אזרח ישראלי שהיה במקום. לאחר מכן, יצא המחבל מרכבו ודקר את האזרח. כוחות צה"ל העניקו לאזרח טיפול בשטח והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים על-ידי מד"א".
עוד נמסר כי הלוחמים פתחו במרדף אחר המחבל שנמלט, וחסמו צירים. בתוך רכבו של המחבל נמצאו סכין ונשק. הוא ככל הנראה נורה על-ידי לוחמת לפני שהספיק להימלט - ומצבו לא ברור.
ממד"א נמסר: "בשעה 06:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על גבר שנדקר בכביש 60 סמוך לבית ענון לכיוון קרית ארבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, גבר כבן 50 במצב קשה, בהכרה, עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון".
חובש רפואת חירום במד"א אלי גרטנר והפרמדיקים של מד"א יאירה ונגוש ונתנאל יאמין סיפרו: "ראינו רכב ישראלי ובסמוך גבר כבן 50 בהכרה, הוא סבל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון, ושתי נערות שנסעו איתו ברכב היו ללא פציעות, הענקנו לגבר טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה ובמצב קשה".