רצח כמעט מדי יום: בטירה נורה הבוקר (שלישי) למוות סאלח כאסקיה, תושב העיר בשנות ה-60 לחייו. הוא הלך לחווה שלו כדי להאכיל את הסוס והכבשים - ונורה בשטח פתוח בדרכו למקום. על פי החשד, הרקע פלילי.
במקביל, הופץ תיעוד מניסיון חיסול אתמול של אישה בטייבה, כשבנה, בן 3, נמצא ברכב. היא לא נפגעה, בתיעוד נראה החשוד פותח באש על רכבה מטווח אפס. מתחילת השנה נרצחו 164 בני אדם בחברה הערבית, ולצד זאת האלימות משתוללת גם בערים היהודיות - שם נרצחו שניים בשלושת הימים האחרונים.
תיעוד מניסיון חיסול האישה בטייבה

זירת הרצח בטירה

1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בטירה
זירת הרצח בטירה
ניידת בזירה בטירה
כאסקיה נפצע אנושות מהירי, פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא ושם נקבע מותו. המשטרה החלה בסריקות אחר חשודים, ובאיסוף עדויות ואמצעי תיעוד מהאזור.
שלשום נרצח ברהט מוחמד שיך אלעיד (30), שאש נפתחה לעבר רכבו - והוא התנגש באמבולנס. באותו יום נקבע בבית החולים זיו בצפת מותו של יזן אבו סלאח (20) מעין אל-אסד בגליל, שנורה בשבוע שעבר בעסק בראש פינה.
זירת הרצח בראשון לציון
(צילום: מאיר תורג'מן, תיעוד מבצעי מד"א)

הרציחות לא פוסקות כאמור גם בערים היהודית. הלילה נדקר למוות תושב חולון בשנות ה-40 לחייו בשכונת רמת אליהו בראשון לציון.
מהחקירה הראשונית עולה כי הקורבן, שאינו מוכר למשטרה, התגורר בדירה עם בת זוגו, ונדקר על ידי חברו בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם. החשוד, שזהותו ידועה, נמלט מהדירה. ובת הזוג של הנרצח עוכבה לחקירה. ביום ראשון נרצח בן 18 בקיוסק בקריית חיים, גם במקרה זה החשד הוא שהרקע פלילי.
פורסם לראשונה: 10:31, 10.09.24