3 צפייה בגלריה
הברחה של קוקאין דרך הדואר
הברחה של קוקאין דרך הדואר
הסמים שנתפסו
(צילום: דוברות המשטרה)
אורן אסרף, בן 32 מחיפה, מואשם כי ניסה להבריח מקולומביה לישראל קוקאין במשקל של 7.994 ק"ג נטו. על פי כתב האישום שהוגש היום (רביעי) אסרף תכנן יחד עם אדם נוסף לשלוח בשקיות את הסם בדואר ולדווח עליו כתוסף תזונה, תוך רישום שם וכתובת בדויים.
מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה עולה כי אסרף תיאם עם אדם אחר שזהותו אינה ידועה לתביעה, לייבא את הסם מקולומביה, באופן כזה שהאחר ישלח לישראל את הסמים, לאחר שאלה הוכנסו לתוך שקיות. האחר דיווח על הסמים כתוסף ויטמין ושלח אותם לאסרף תוך רישום שם וכתובת בדויים, באמצעות חברת משלוחים.
3 צפייה בגלריה
הברחה של קוקאין דרך הדואר
הברחה של קוקאין דרך הדואר
שלחו בדואר במסווה של תוסף תזונה
(צילום: דוברות המשטרה)
בהתאם לסיכום, נשלחו הסמים ב-19 באוגוסט השנה, כשהם ארוזים בתוך 18 שקיות בחבילה הנושאת שטר מטען וממוענת לאדם בשם "יובל זיידמן" ועליה מופיעה כתובת בחיפה. יומיים לאחר שליחתה, אותרה החבילה על ידי רשויות המכס בגרמניה בדרכה מקולומביה לישראל. דיווח הועבר לישראל והחבילה הועברה על ידי משטרת ישראל מגרמניה לארץ.
השוטרים מהיחידה המרכזית של מחוז חוף פתחו את החבילה והחליפו את החומר באריזות לחומר הנחזה לסם. ב-13 בספטמבר, הגיע אסרף לסניף חברת המשלוחים ודרש את החבילה. שוטר שהתחזה לעובד החברה, מסר לו כי החבילה נשלחה לכתובת הרשומה עליה, ואסרף עזב את המקום. בהמשך הוא קבע פגישה עם נציגי החברה במתחם ביג בקריית חיים, קיבל את החבילה לידיו ונסע לביתו בקריית חיים. לאחר הגעתו, פתח אסרף את החבילה במטרה לוודא שהשקיות עם הסם נמצאות בה. בשלב זה, הגיעו למקום שוטרים ועצרו אותו.
3 צפייה בגלריה
עורך דין שלומי שרון
עורך דין שלומי שרון
עו"ד שלומי שרון
אסרף מואשם בניסיון ייבוא סמים, ניסיון להחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית ובהתחזות לאדם אחר.
סנגורו עו"ד שלומי שרון אמר כי "טרם קיבלתי לעיוני את חומר החקירה שצפוי להתקבל בתחילת השבוע הבא. לאחר שאלמד אותו אמסור את עמדתי בביהמ"ש. ראוי לציין כי מרשי מכחיש בתוקף כל קשר לעבירה".