מתקפה נרחבת של חיזבאללה על הצפון, בתגובה לחיסול מפקד השטח הבכיר בארגון הטרור - שהגיע אחרי הרג הישראלי באדמית. לפי צה"ל, זוהו כ-60 רקטות וטילים ששוגרו בסביבות השעה 12:00 בצהריים, וחצו את שטח לבנון. הם ציינו כי חלק מהרקטות יורטו, נגרם נזק קל ואיש לא נפגע.
מספר רב של רקטות שוגר לעבר בסיס יחידת הבקרה האווירית (היב"א) במירון, שלא ניזוק. במקביל שוגרו טילי נ"ט לאזור קריית שמונה. אזעקות נשמעו גם באזורים נוספים.
המתקפה הנרחבת של חיזבאללה על הצפון

הדי הפיצוצים נשמעו ברחבי הגליל, ואפילו בטבריה. לאחר המטחים הכבדים, דווח ברשת "אל-מנאר" של חיזבאללה כי צה"ל תקף בארטילריה יעדים ביארון שבדרום לבנון.
חיזבאללה קיבל אחריות לירי של עשרות קטיושות, טילים כבדים וארטילריה למירון, ולירי טילי בורקאן לבירנית - ואמר כי התקיפות נעשו בתגובה לחיסול. בנוסף קיבל ארגון הטרור אחריות לירי לעבר הר דב.
3 צפייה בגלריה
הנפילות באזור מירון
הנפילות באזור מירון
הנפילות באזור מירון
3 צפייה בגלריה
יירוטים בצפון הארץ
יירוטים בצפון הארץ
היירוטים בשמי הגליל
תיעוד חיסול מפקד השטח בחיזבאללה
(צילום: דובר צה"ל )

הבוקר צה"ל פרסם את תיעוד החיסול אמש באזור צור של חסין איברהים מכי, שלפי צה"ל היה מפקד שטח בכיר ב"חזית הדרום" של חיזבאללה, והיה אחראי על תכנון והוצאה לפועל של מתווי טרור רבים.
לפי צה"ל, בעברו הוא שימש כמפקד גזרת החוף בחיזבאללה. על-פי הדיווח, הוא חוסל עם המלווה שלו, גם כן פעיל חיזבאללה. בערוץ הלבנוני "אל-ג'דיד" דיווחו כי הרכב הותקף בשלושה טילים שנורו מכטב"ם.
החיסול אירע לאחר שאתמול בצהריים טיל נ"ט שוגר משטח לבנון ופגע ישירות באדמית שבגליל המערבי, וכתוצאה מכך נהרג אזרח ישראלי, לוחם נפצע באורח בינוני - וארבעה לוחמים נוספים באורח קל.