102 ימים אחרי שנחטפו, עודכנו משפחותיהם של איתי סבירסקי ויוסי שרעבי כי השניים נרצחו בשבי חמאס. גופותיהם עדיין ברצועה.
"בשברון לב ובצער עמוק התבשרנו הערב על הירצחם של איתי סבירסקי ויוסי שרעבי", אמרו בקיבוץ בארי, שמשם השניים נחטפו. "גופותיהם בשבי החמאס, נדרוש החזרתם עם יתר חטופינו. ליבנו עם המשפחות בכאבן העצום".
1 צפייה בגלריה
 איתי סבירסקי ויוסי שרעבי. גופותיהם בשבי חמאס
 איתי סבירסקי ויוסי שרעבי. גופותיהם בשבי חמאס
איתי סבירסקי ויוסי שרעבי. גופותיהם בשבי חמאס
אתמול, בהצהרה מיוחדת לאחר סרטון טרור פסיכולוגי שפרסם חמאס, עדכן דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי כי קיים חשש כבד לחייהם של שרעבי (53) וסבירסקי (38). בסרטון נראתה גם נועה ארגמני (26) מבאר שבע, שנחטפה ממסיבת הטבע, ולגביה אמר הגרי כי "ממנה קיבלנו אות חיים".
"חמאס שוב עשה שימוש אכזרי בחפים מפשע", אמר דובר צה"ל בהצהרתו אמש. הוא הכחיש את טענת חמאס שנפגעו בתקיפות צה"ל: "הבניין שבו הוחזקו לא היה מטרה, והוא לא הותקף על ידי כוחותינו. לא ידענו בזמן אמת את מיקומם, אבל אנחנו לא תוקפים מקום שבו ידוע לנו שייתכן שיש חטופים. בדיעבד, אנחנו יודעים שתקפנו מטרות סמוכות למקום שבו הוחזקו".
הצהרת הגרי, אתמול
(צילום: לע"מ)

יוסי שרעבי, מנהל השיווק של דפוס בארי, נחטף לעזה יחד עם אחיו אלי שרעבי שעדיין בשבי, ועם אופיר אנגל, בן הזוג של בתו יובל, ששוחרר בעסקת חטופים אחרי 54 ימים בעזה. יוסי הותיר אחריו שלוש בנות - יובל, אופיר ואורן - ואת ונירה אשתו.
איתי סבירסקי מתל אביב נחטף אף הוא מבארי, שם ביקר את משפחתו. הוריו, אורית ורפי סבירסקי, נרצחו בטבח בקיבוץ ב-7 באוקטובר.
"האובדן והסבל של המשפחות הם עצומים ובלתי נתפסים. אנו קוראים לקבינט המלחמה לעשות הכול כדי להשיב את בני משפחת שרעבי הביתה, כמו גם את שאר החטופים", אמרו במטה משפחות החטופים.