3 צפייה בגלריה
יובל אילת ז"ל
יובל אילת ז"ל
יובל אילת ז"ל
(באדיבות המשפחה)
יובל אילת, בן 65 מקיבוץ דביר, נהרג הבוקר (יום ראשון) לאחר שהתנגש עם רכבו בגמל בכביש 358 בין לקיה ללהב. אילת הותיר אחריו שלושה ילדים ואישה, לה נישא בשנית.
אילת עבד באמישרגז והיה בדרכו לעבודה כשהתאונה התרחשה. בנו אביב סיפר כי זה כביש שהוא נוסע בו כל בוקר הלוך וחזור. "זה כביש שהוא מכיר וחיכתה לו הפתעה. אני הבנתי שזו בעיה מוכרת. היו כמה תאונות בשנים האחרונות בדומה לתאונה של אבא שלי, אבל זו דרך שהוא היה עושה כל יום".
3 צפייה בגלריה
הגמל בזירת התאונה
הגמל בזירת התאונה
הגמל בזירת התאונה
"הוא היה איש מאוד משפחתי ומחובר למשפחה", הוסיף אביב. "הוא אהב לצחוק ולהצחיק. אנחנו אהבנו ואוהבים אותו עדיין". ההלוויה תתקיים מחר, יום שלישי, בחמש אחר הצהרים בקיבוץ.
יובל נהרג בתאונה לאחר שהתנגש עם רכבו בגמל. בשעה 05:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על רכב פרטי שפגע בגמל בכביש 358 ממחלף לקייה לכיוון אשכולות. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 65 שנלכד ברכב ללא סימני חיים ולאחר שחולץ קבעו את מותו.
בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב של המשטרה פתח בחקירה, בניסיון להגיע אל הבעלים של הגמל.
ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת הנגב, אמר כי "שוב לצערי הרב קיבלנו תזכורת כואבת שבעיית הגמלים וחיות המשק המשוטטות בכבישי הדרום טרם נפתרה ומהווה איום מתמיד עבור תושבי הנגב והנוסעים בכבישיה. בשל כך פעלנו לחקיקת חוק לסימון גמלים בשבב תת עורי ולהחמרת הענישה".
לדבריו, "התאונות הללו אינן גזרה משמים. בעזרת אכיפה מוגברת, תאורה בכבישים ותשתיות טובות יותר ניתן למנוע את התאונה הבאה. אני משתתף בצער המשפחה ומקווה שימצאו את בעלי הגמל במהרה וימצו עמו את הדין".