1 צפייה בגלריה
ילד בן 13 הסיע את אחיו ביער גלבוע
ילד בן 13 הסיע את אחיו ביער גלבוע
הסיע את אחיו לטייל ביער. בן ה-13 ובן התשע
"הרכב זגזג ונסע בצורה לא יציבה": נער בן 13, תושב כפר באזור הגלבוע, נתפס אתמול (רביעי) נוהג ברכב המשפחתי כשאחיו הקטן בן התשע יושב לצדו. על פי החשד, הנער לקח את מפתחות הרכב ללא ידיעת הוריו ונסע עם אחיו ליער הסמוך לביתם. הוא הסביר כי הסיע את אחיו "לטייל ביער".
ראש מדור תאונות דרכים במרחב העמקים, פקד גדי פינגרוט, אמר כי "ניידת של המשטרה סיירה באחד מכבישי הגלבוע, והשוטרים זיהו רכב שנוסע בצורה מוזרה בכביש עפר המקביל לכביש הראשי". לדבריו, "הרכב זגזג ונסע בצורה לא יציבה, והנסיעה עוררה את חשדם של השוטרים שחסמו את דרכו של הרכב כדי לבדוק את הסיבה".
"הם ניגשו לרכב ולהפתעתם ראו שני ילדים, אחד נוהג והשני יושב לידו. הם נראו מחויכים ולא התרגשו מהמפגש עם השוטרים", תיאר פקד פינגרוט. "לשוטר היה ברור שמדובר בילד שאינו מורשה לנהיגה, אבל הוא נדהם כשגילה שהוא בן 13".
השוטרים שזיהו את הרכב יצרו קשר עם הוריו של הנער, וסיפרו להם כי נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה בדרך עפר בדרכו ליער. הרכב נגרר לתחנה והושבת למשך 30 יום. ההורים זומנו לחקירה בחשד שהתירו נהיגה לקטין בלתי מורשה וללא ביטוח בתוקף לרכב.
"בשיחה ראשונה עם ההורים הם התנערו מאחריות ואמרו שלא היו מודעים לנהיגה של בנם. לטענתם הוא נטל את המפתחות ללא ידיעתם", הסביר הפקד. לדבריו, הנער ייחקר על ידי בוחנים והתיק יעבור ללשכת התביעות של מחוז צפון עם תום החקירה. "מדובר באירוע שעלול היה להסתיים באסון, גם לשני הילדים וגם למשתמשים בדרך. מצופה מהורים להחביא את מפתחות הרכבים".