צעיר בן 29 נאשם שהכה את אשתו, בשבוע ה-19 להריונה, גם בעזרת מגב - ורק משום שכעס עליה שבתם הפעוטה החליקה בזמן שהאישה שטפה את הבית.
האישה הגיעה חבולה קשות בפניה ובגופה לתחנת המשטרה בנוף הגליל, כשהיא בוכה ונסערת. "היא באה בריצה. מיד הכנסנו אותה והיה ברור שהיא עברה טראומה קשה והוזמן לה אמבולנס. בתשאול הראשוני היא הייתה במצב כל כך קשה שלא הייתה מסוגלת להגיב לשאלות", תיארה רס"ר צליל רז, חוקרת בכירה של אלימות במשפחה במשטרת נוף הגליל.
באמבולנס נסע יחד עם האישה אדם מבוגר שהזדהה כאביה. "הוא ביקש לא לשאול אותה שאלות נוספות. בעדותה בבית החולים היא תיארה ששטפה את הבית ומסיבה לא ברורה בתם הפעוטה החליקה. היא סיפרה שבעלה התנפל עליה בכעס, נתן לה מכה חזקה בעין שפגעה לה בראייה ואז לקח מקל מגב והתחיל לחבוט בידיה ובגבה. היא נמלטה מהבית כשהיא מוכה, חבולה ויחפה לתחנת המשטרה", הוסיפה רס"ר רז.
הבעל נעצר על-ידי המשטרה, ובבירור שנערך עלה כי המבוגר שהיה באמבולנס אינו אביה של האישה - אלא אביו של הנאשם. פקד עו"ד עמיחי רווה, ראש משרד החקירות בנוף הגליל, אמר כי אבי הנאשם נחקר בחשד לשיבוש הליכי משפט.
רס"ר צליל רז רס"ר צליל רז צילום: דוברות מרחב העמקים
פקד עמיחי רווהפקד עמיחי רווהצילום: דוברות המשטרה
"בתום חקירת התלונה אספנו את כל הראיות נגד הבעל. שיתוף הפעולה היה חלקי בלבד. לשכת התביעות בנצרת הגישה כתב אישום חמור נגד הבעל עם בקשה למעצר עד לתום ההליכים. לשמחתי האישה עשתה את הצעד הכי נכון והגיעה אלינו למשטרה. הבעל לקח אחריות על מעשיו בבית המשפט", הוא אמר. "אני קורא לכל אזרח או אזרחית שנפלו קורבן לעבירה להגיע אלינו במהירות ולקבל את הטיפול האופטימלי".
כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בנצרת, מייחס לבעל תקיפת בת זוג הגורמת חבלה והפרת הוראה חוקית.