תיעוד הימלטות החשוד בנתניה
(צילום: דוברות המשטרה)

גנב ניסה לפרוץ לבית בנתניה, הכלב נשך אותו, הנשיכה הביאה להשגת ה- DNA שלו וכך הוא נעצר. בחקירתו הכחיש הפורץ את המיוחס לו, אך אתמול (שלישי) הוגש נגדו כתב אישום. המשטרה ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים.
האירוע התרחש בתחילת החודש. תושבת העיר יצאה לטייל עם הכלב שלה, ולאחר כ-20 דקות היא שבה לביתה. היא לא מצאה את המפתח שהיה מוסתר במקום המחבוא, וגילתה שדלת הכניסה נעולה.
לפתע יצא אדם מדירתה, עוטה מסכה על פניו. הוא דחף אותה והיא נפלה בגרם המדרגות. בעודה שוכבת על הרצפה, היא הורתה לכלבה לתפוס את הפורץ. הכלב הצליח לתפוס אותו בידו, אך הוא המשיך לרדת למטה בכוח תוך שהוא גורר במדרגות את הכלב ואת האישה שהחזיקה ברצועת הכלב לאורך שתי קומות. בהגיעם לכניסת הבניין החל הגבר להכות את הכלב ואת האישה. בשלב מסוים הכלב שחרר את אחיזתו בפורץ - והוא נמלט מהמקום.
1 צפייה בגלריה
הכלב נשך את הפורץ  שתקף גם את בעליו . הנשיכה הביאה להשגת DNA של הפורץ והוא נעצר
הכלב נשך את הפורץ  שתקף גם את בעליו . הנשיכה הביאה להשגת DNA של הפורץ והוא נעצר
הפורץ בעת מנוסתו
(צילום: דוברות המשטרה)
כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה, במסגרתה האישה איתרה פיסת בד שנתלשה מחולצתו של הגנב והיא נשלחה לבדיקת DNA. האישה עצמה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
בבדיקת ה-DNA נמצאה התאמה לחשוד - אלברט ישראילוב, בן 38 מאור עקיבא. הוא נעצר כשבוע לאחר המקרה. נגד ישראילוב הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, לאחר שנטען כי בידי המשטרה ראיות לכאורה הקושרות אותו לאירוע ובהן פצע בידו, תכשיטים, איכוני טלפון שמעידים כי הוא שהה בנתניה, חתיכת הבד וקעקוע על ידו שתועד בעת מנוסתו.
עוד נטען כי לנאשם עבר פלילי, ושני כתבי אישום תלויים נגדו על עבירות רכוש. את ניסיון הפריצה בנתניה הוא ביצע בעת שהופנה לקבלת תסקיר שירות המבחן על מנת לשקול הקלה בעונש שהוא צפוי לקבל.