נעצר חשוד ברצח הכפול בכפר קרע, הקורבנות נורו בשל טעות בזיהוי
(צילום: משטרת ישראל)

משטרת ישראל עצרה אתמול (ב') חשוד, גבר בן 37 מכפר קרע, בחשד לרצח הכפול במועצה המקומית שאירע לפני שלושה חודשים וחצי. על פי חקירת המשטרה הרקע לרצח הכפול הינו סכסוך משפחות, ואולם השניים שנורו למוות, סלימאן נזיה מסארוה (24) תושב כפר קרע וסאהר חושייה (28) מאזור ג'נין, כלל לא היו מעורבים בסכסוך. על פי החשד הרוצח טעה בזיהוי, והתכוון לרצוח אדם אחר.
הטעות נגרמה ככל הנראה מכיוון שהשניים, סלימאן וסאהר, נהגו ברכב מאותו סוג בו נסעו ה"מטרות" של הרוצח. הירי בוצע ב-5 בינואר לעבר רכב בו שהו במרכז המועצה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בפעולות חקירה ראשוניות הכוללות גביית עדויות וחקירת הזירה ע"י חוקרי זירת עבירה. מהזירה פונו למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה השניים, שמצבם היה אנוש, ובהמשך נקבע מותם.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בכפר קרע
זירת הרצח בכפר קרע
הרכב בו שהו סלימאן וסאהר
(צילום: משטרת ישראל)
3 צפייה בגלריה
סלימאן מסארווה
סלימאן מסארווה
אחד הקורבנות. סלימאן מסארוה
סוכת האבלים בכפר קרע לאחר הרצח של סלימאן מסארוה

3 צפייה בגלריה
זירת הירי בכפר קרע
זירת הירי בכפר קרע
זירת הרצח הכפול בכפר קרע
חקירת הרצח הכפול הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה. זמן קצר לאחר האירוע הוצת בכפר הרכב בו על פי החשד השתמש המתנקש. עם התקדמות החקירה התחזק חשדם של חוקרי המשטרה כי טעות בזיהוי הובילה לביצוע הירי כלפי הקורבנות.
בחודשים האחרונים ערכה המשטרה חקירה סמויה ומאומצת ועם המעבר לשלבי החקירה הגלויים עצרו אתמול כאמור חשוד בחשד לרצח, קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה והצתת רכב.
המשטרה תבקש מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו של החשוד לצורך המשך החקירה. במשטרה אמרו: "נמשיך לפעול בנחישות לסיכול אירועי האלימות והפשיעה החמורה בחברה הערבית ותרכז את כל מאמציה למלחמה בפשיעה ופענוח אירועי הרצח במטרה להביא את העבריינים לדין ולשמור על שלום האזרחים והנורמטיביים וביטחונם".