2 צפייה בגלריה
מתקן האשפוז בניו דלהי
מתקן האשפוז בניו דלהי
מתקן האשפוז בניו דלהי שבו בוצע לכאורה האונס
(צילום: מתוך טוויטר)
נערה בת 14 שנדבקה בנגיף הקורונה והועברה לטיפול במתקן אשפוז ייעודי בבירה ההודית, ניו דלהי, התלוננה כי נאנסה על-ידי צעיר בן 19 המטופל במקום. כך דווח הלילה (בין שישי לשבת) בכלי תקשורת במדינה.
ברשת CNN דווח מפי סגן ניצב במשטרה המקומית כי משפחתה של הנערה התלוננה על התקיפה שאירעה לפני עשרה ימים. לטענת המשפחה, המעשה התרחש במקלחת בזמן שחברו של הצעיר עמד ליד הדלת ו"שמר" שאנשים לא יתקרבו.
עוד טענו הנערה ובני משפחתה כי הצעירים תיעדו את המעשה במכשיר הטלפון שלהם. השוטר הבכיר ציין כי השניים נעצרו, אולם בשל היותם נשאים של הנגיף הם הועברו למתקן אחר ובו הם שוהים כעת תחת השגחה.
2 צפייה בגלריה
מתקן האשפוז בניו דלהי
מתקן האשפוז בניו דלהי
מתקן האשפוז. 30% מהמטופלים - נשים
(צילום: מתוך טוויטר)
מרכז הטיפול שבו לפי החשד אירע האונס הוא "Sardar Patel Covid" השוכן בדרום העיר. מדובר במתקן הגדול ביותר בהודו המיועד לחולים שמצבם קל, או כאלה שאינם סובלים כלל מתסמינים. הוא מכיל כ-10,000 מיטות אשפוז, וכ-30% מהמטופלים בו הם נשים.
הודו נחשבת למוקד התפרצות הנגיף השלישי בעולם, אחרי ארצות הברית וברזיל. לפי ארגון הבריאות העולמי, ביממה האחרונה אובחנו ברחבי המדינה יותר מ-49 אלף נשאים. בכך, מספר הנדבקים המאומתים שהתגלו מאז פרוץ המגפה הגיע כעת ליותר מ-1.2 מיליון.