2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
בן 57 נהרג הבוקר (ראשון) בנפילה מגג של רפת במושב כפר יהושע בעמק יזרעאל. מחקירה ראשונית עולה כי עסק בהתקנת גג מאיסכורית (לוחות מתכת דקים) ונפל מגובה של כ-6 מטר. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. המשטרה ומשרד העבודה חוקרים את המקרה, והבנייה במקום הופסקה.
הנפילה אירעה מעט אחרי השעה 7:00 בבוקר, בסככה של רפת שנמצאת בהקמה. הפועל נפל ככל הידוע מגובה של כ-6 מטר ואיבד את הכרתו. צוותי מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בו והעבירו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה. מצבו הוגדר על ידם קשה ולא יציב. הוא סבל מחבלת ראש, הורדם והונשם.
הפרמדיק עומר לב, ממד"א כרמל, סיפר: "הגענו למקום והובילו אותנו אל פועל ששכב מחוסר הכרה לאחר שנפל מגובה. הוא סבל מחבלת ראש קשה מאוד ומיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ולא יציב". מבית החולים נמסר, כי הובא למקום ללא רוח חיים והרופאים קבעו את מותו.
את החקירה מנהלת המשטרה במשותף עם חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה והרווחה, שם אמרו כי האתר לא דווח כחוק. חזי שורצמן מפקח עבודה ראשי במשרד העבודה מסר כי "שוב מדובר באתר שאינו מדווח לנו על פי חוק. מפקחי המינהל סגרו באופן מיידי את הבנייה במקום. מעורבים באירוע נלקחו לחקירה בסיוע מקצועי של מפקחי המינהל".
ואילו בבית החולים פוריה בטבריה, מאושפז עדיין במצב אנוש תושב כפר קאסם, בן 56, שנפצע בתאונת עבודה ביום חמישי האחרון באתר הקמת תחנת כוח בשיטת ארגיה שאובה, ליד כוכב הירדן. צרור של עצים נפל עליו במהלך פריקה. מבית החולים נמסר כי הוא מורדם, מונשם ומצבו אנוש אך יציב.