הוארך מעצר החשוד באונס האישה בדרום תל אביב
(צילום: ליהי קרופניק)

בית המשפט האריך הבוקר (יום ה') בשישה ימים את מעצרו של מיתיוס פלמון (30) מאריתריאה החשוד באונס ובתקיפה של אישה בשנות ה-50 לחייה משכונה בדרום תל אביב. בידי המשטרה ממצאי DNA מהזירה הקשורים אליו. שופט השלום בתל אביב עלא מסארווה קבע כי "הראיות שנאספו בעניינו מקימות חשד סביר בעוצמה".
פלמון שוהה בישראל כבר עשר שנים ללא עבר פלילי ועובד במסעדה. הוא הכחיש בחקירה כל קשר למעשה וטען שלא היה כלל באזור. אמש הגיעו חוקרי צוות החקירה המיוחד במשטרת מרחב יפתח לביתו של החשוד. במהלך החיפוש נתפסו בגדים, סכין, טלפון ונעליים.
1 צפייה בגלריה
מיתיוס פלמון
מיתיוס פלמון
החשוד מיתיוס פלמון בבית המשפט. השופט הסתמך על עוצמת הראיות
(צילום: ליהי קרופניק)
הסנגורית אדוה אלאב טענה בדיון כי "המשטרה לא הטיחה בפני מרשי את הראיה שיש נגדו למרות החקירה הארוכה".
השופט עלא מסארווה קבע: "מדובר בראיות בעוצמה אשר מקימה בוודאי חשד סביר לחובת החשוד. על אף שלא הוטחו בו הראיות, גרסתו מרחיקה עצמו מזירת האירוע ולכן הראיות שנאספו בעניינו מקימות חשד סביר בעוצמה".
סיפורה של האישה שנאנסה נחשף ב-ynet אחרי שבתחילה במשטרה לא מיהרו לדווח על התקרית, ואף לקחו בערבון מוגבל את עדותה של האישה. בעקבות הפרסום מינה מפקד המחוז צוות חקירה מיוחד בתחנת שכונות שבמשטרת מרחב יפתח, וזה החל לאסוף את כל המצלמות באזור ולגבות עדויות משכנים. במקביל, האישה טופלה בבית החולים ונלקחה לחדר 4 בבית החולים וולפסון, שם אושש כי הותקפה מינית.