(צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת יוסף טייב מש"ס זכה לתשואות אחר הצהריים (יום שלישי) כשהגיע במפתיע לכנס מיוחד של השדולה לקידום הקהילה הגאה בכנסת - אלא שאז התברר שחבר הכנסת המופתע בכלל חיפש דיון אחר, של השדולה להשכלה הגבוהה. המקרה המשעשע הבליט עוד יותר את העובדה שמלבד חברי הכנסת אלי דלל וצגה מלקו מהליכוד, איש מהקואליציה לא לקח חלק בכנס, כולל יו"ר הכנסת אמיר אוחנה.
2 צפייה בגלריה
ח"כ יוסף טייב
ח"כ יוסף טייב
ח"כ יוסף טייב
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
טייב הבין את הטעות אחרי שהיועץ לחש באוזנו שהגיע לכנס של השדולה הלא נכונה. הח"כים מהאופוזיציה, שלא ידעו שחיפש דיון אחר, העניקו לו כבוד רב ויו"ר השדולה יוראי להב הרצנו אף שאל אותו אם ירצה להגיד כמה מילים - וטייב השיב בשלילה. חברת הכנסת נעמה לזימי אף אמרה לו: "תודה, יוסי", ואז העביר להב-הרצנו את רשות הדיבור לאריאלה מנקר, יו"ר הבית הגאה.
להב הרצנו אמר לאחר הכנס: "היום קיימנו את יום קהילת הלהט״ב בכנסת, על רקע סכנה לפגיעה בזכויות הקהילה על ידי הממשלה הכי להט"בופובית שהוקמה בתולדות המדינה. בדיונים שהתקיימו לאורך היום השתתפו מאות פעילים ואזרחים, אך נעדרו מהם חברי מפלגת הליכוד (למעט שניים). כאילו זה לא נוגע אליהם, כאילו אין להט"בים בכל הקשת הפוליטית בישראל. איפה חברי הליכוד? מדוע הם נותנים לשוליים הסהרוריים בממשלה להשתלט עליהם?".