דובר צה"ל התיר לפרסם הבוקר (שישי) כי רס"ל במיל' אדר גבריאל (24) מקיסריה, לוחם בגדוד סיור 6828 של חטיבת ביסל"ח (828), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. עוד הותר לפרסום כי סמל יהונתן אליאס (20) מירושלים, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום הרצועה. באירוע שבו נפל סמל אליאס, נפצע באורח קשה קצין לוחם מסיירת גבעתי.
1 צפייה בגלריה
 רס"ל אדר גבריאל, סמל יהונתן אליאס
 רס"ל אדר גבריאל, סמל יהונתן אליאס
רס"ל אדר גבריאל וסמל יהונתן אליאס
(צילום: דובר צה"ל)
אדר יובא למנוחות היום בשעה 13:00 בבית העלמין בקיסריה. הלווייתו של יהונתן תיערך ב-12:30, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.
אדר גבריאל הותיר אחריו הורים ושלוש אחיות, וחבר המשפחה נחשון אלנקווה סיפר: "אנחנו בהלם, רק אתמול ראיתי אותו כשנתנו לו חופשה של 24 שעות לפני עוד כניסה לעזה. הוא היה ילד מדהים. אהב מאוד את הים, אהב לגלוש ונסע לגלוש בכל רחבי העולם. עכשיו הוא ייקבר בקיסריה ליד הים".
אלנקווה הוסיף: "הוא התעקש על השירות הקרבי למרות החרדות של ההורים, במיוחד מאז אירועי 7 באוקטובר. הוא היה במילואים מאז עם הפסקה של חודש באמצע לרענון. לפני חודש הוא שוב גויס. ההורים כל הזמן ביקשו ממנו לא להיכנס לעזה כי הם מאוד חששו. אבל הוא התעקש. הוא אמר: 'החברים שלי מהסדיר שם - אז אני שם'. אתמול בערב ישבתי עם אבא שלו כשהבנות התקשרו, ואמרו לו שיגיע דחוף הביתה. הוא הבין שמשהו רע קרה".
אתמול התיר צה"ל לפרסם כי סמ"ר אליה הלל (20) מתל ציון, וסמ"ר דייגו שוישה הרסאג (20) מתל אביב, לוחמים בגדוד נחשון (90) בחטיבת כפיר, נפלו בפיגוע הדריסה שהתרחש שלשום בשומרון. בנוסף, הותר לפרסום כי סמ"ר ידידיה אזוגי (21) מהיישוב רבבה, לוחם בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים, נפל בהיתקלות עם מחבלים בקרב בצפון הרצועה.
מתחילת המלחמה נפלו 644 חיילי וחיילות צה"ל, 293 מהם בתמרון הקרקעי ברצועת עזה.