שיעמום בחופש הגדול: שני נערים נעצרו בעפולה לאחר שזרקו אבנים על אוטובוס שנסע בעיר. השניים הם תושבי המרכז שהגיעו לבקר חברים בעפולה, ובחקירתם הם קשרו את עצמם למעשה ומסרו שמות של מעורבים נוספים. האבנים נזרקו על האוטובוס בשעות הערב, ורק בנס הנוסעים לא נפגעו. הנערים חשודים בסיכון בטיחות של נוסע וחבלה במזיד ברכב.
תיעוד: מיידים אבנים לעבר אוטובוס במרכז עפולה

"אתמול בערב הגיע דיווח למוקד 100 של המחוז הצפוני מנהג אוטובוס לפיו הוא הותקף על ידי קבוצת נערים, בעת שנסע ברובע יזרעאל", תיאר פקד קינאן עיזאלדין, קצין החקירות במשטרת עפולה. בעקבות הדיווח חוקרי מרחב העמקים לקחו מצלמות שהיו במקום ואספו ראיות נוספות כדי להגיע לחשודים.
"בזכות פרויקט משותף לעירייה ולמשטרת עפולה המצלמות מחוברות בחיבור ישיר לתחנת עפולה וכך הצלחנו תוך זמן קצר לאתר את החשודים ולעצור אותם במיידי. עצרנו 2 נערים. החקירה תימשך ונבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בנצרת", הוסיף פקד עיזאלדין.
"מדובר בתופעה קשה וחמורה של בני נוער משועממים, שמנצלים את החופש הגדול כדי לפגוע בתחבורה הציבורית ולסכן חיי נוסעים בנתיב תעבורה. הנערים סיפרו שעשו את המעשה כמשחק מתוך שיעמום, רק בנס זה הסתיים ללא נפגעים, השלכת אבנים לעבר אוטובוס נוסע עלולה להיגמר באסון כבד ובאובדן השליטה של הנהג על ההגה, אני קורא להורים להשגיח על ילדיהם ולגלות אחריות, כדי למנוע אסון בחופש הגדול", סיכם פקד עיזאלדין.
מעיריית עפולה נמסר כי יגלו אפס סבלנות כנגד עבירות אלימות וונדליזם ולא פוסלים את האפשרות לתבוע את הנזקים שייגרמו בכל אירוע שכזה.