זירת אירוע הירי אמש

תושבים בשיכון ותיקים ברמת גן מרגישים לאחרונה שוב ושוב שמלחמת הכנופיות בעולם התחתון מגיעה גם לרחוב שלהם. סכסוך בין שני עבריינים מצליח להפר את השקט בשכונת היוקרה, ובאירוע האחרון אמש (שני) סמוך לחצות, נורו יריות ברחוב שדרות הנרקיסים. לא היו נפגעים, אך הפחד גובר.
אותם עבריינים שמנסים לפגוע אחד בשני, מניחים מטענים ויורים בלב השכונה הסמוכה לפארק הירקון ולתל אביב. בשבוע שעבר אותר מטען חבלה בסמוך לבית אביו של עבריין המוכר למשטרה. למחרת, עבריין אחר נורה ונפצע קל ברגלו ברחוב הנרקיסים, כנקמה על החשד שהוא הניח את מטען החבלה.
הסאגה המשיכה יום למחרת כאשר הושלך רימון הלם לכיוון בית ברחוב הנרקיסים, ממנו לא היו נפגעים. אמש כאמור נורו שוב יריות ברחוב. אתמול גם עצרה המשטרה את אחד העבריינים המעורבים בהנחת מטען החבלה, והחקירה בנושא נמשכת.
2 צפייה בגלריה
התכתבות בקבוצת הוואטסאפ של תושבי רמת גן על היריות במקום
התכתבות בקבוצת הוואטסאפ של תושבי רמת גן על היריות במקום
התכתבות בקבוצת הווטסאפ השכונתית
זמן קצר לאחר קולות הירי אמש, ניכרה הבהלה בהתכתבויות בין תושבים בשכונה בקבוצת הווטסאפ. "היו פה יריות עכשיו? רובים ושושנים זה מחר, מישהו פה התבלבל, אמאלהה, מה זה היה עכשיו?", נכתב שם בין היתר.
יש מי שאף חושש שילדיו יסתובבו ברחוב. "ישבנו בבית בסלון, פתאום אתה שומע צרור". סיפרה ל-ynet נ', תושבת השכונה. "פעם היה באזור ממש רחוב וחצי ליד, כנופיה שהייתה משגרת זיקוקים בלי הפסקה בלילה. זה היה סיוט. היינו מתעוררים משינה בבהלה. עד שזה הפסיק, התחילו עכשיו יריות. בשמונה ימים זרקו רימון הלם ופעמיים ירו בשדרה. המחשבה הראשונה הייתה שהזיקוקים חזרו, אבל קשה היה לטעות בסאונד של הריסוס הזה. חמש דקות אחרי כל השכונה שוב התמלאה ניידות. כמו בפעם הקודמת".