ניקי היילי, לשעבר שגרירת ארה"ב לאו"ם והמועמדת הקודמת לנשיאות ארצות הברית, ביקרה היום (חמישי) בעיר דוד בירושלים יחד עם ח"כ דני דנון, לשעבר שגריר ישראל באו"ם. במסגרת הביקור בגן לאומי עיר דוד, סיירה היילי בחפירות "דרך עולי הרגל" שמנהלת רשות העתיקות במקום. חפירות אלה חושפות את רחובה הראשי של ירושלים מימי בית שני, אשר שימש את עולי הרגל בדרכם למקדש.
ניקי היילי בביקור עם ח"כ דני דנון בעיר דוד בירושלים

"מייקל, אני והילדים ביקרנו כאן לפני מספר שנים וראינו כל מיני דברים שהתגלו כאן. לא יכולנו לחכות כדי לחזור ולראות מה עוד נחפר ונחשף מאז", אמרה היילי במהלך הביקור והוסיפה, "הסיבה שאני תמיד אומרת שצריך לחזור לכאן היא כי המקום הזה ממשיך לחשוף את האמת, את כל מה שקדוש ואת כל מה שאנחנו יודעים. כל המכחישים יכולים לומר מה שהם רוצים, אבל הם לא יכולים להכחיש את האמת שנחשפת פה, ועיר דוד זו האמת. זה מקום שאני חושבת שכל אחד צריך לבוא ולראות כי זה מייצג את הערכים המשותפים של אמריקה וישראל, את האמת השלמה, את המסע שכולנו צריכים לעבור, אבל בסוף מגיעים להיכן שצריך להגיע". במהלך הסיור ענדה היילי טבעת זהב בת 2,300 שנה שנחשפה לאחרונה בעיר דוד.
2 צפייה בגלריה
שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר  ניקי היילי מרחבת הכותל המערבי עם סיום ביקורה בישראל
שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר  ניקי היילי מרחבת הכותל המערבי עם סיום ביקורה בישראל
היילי ברחבת הכותל. חתמה את הביקור בירושלים
(צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)
2 צפייה בגלריה
ניקי היילי בביקור עם ח"כ דני דנון בעיר דוד בירושלים
ניקי היילי בביקור עם ח"כ דני דנון בעיר דוד בירושלים
דנון והיילי בסיור. ענדה טבעת זהב בת 2,300 שנה שנחשפה בעיר דוד
הסיור בעיר דוד נערך בהשתתפות חתן פרס ישראל, מנכ"ל עיר דוד, דודל'ה בארי, ובהובלתו של ח"כ דנון שאמר: "כל מי שמבקר בעיר דוד ובאתרים הארכיאולוגיים בעיר העתיקה מבין את הקשר העמוק בין עם ישראל לירושלים. ירושלים המאוחדת תהיה בירת ישראל לנצח. אני מודה לחברתי, השגרירה לשעבר ניקי היילי על הביקור החשוב הזה".
בימים האחרונים ביקרה היילי בצפון הארץ, בשומרון ובעוטף עזה. במהלך הסיור בצפון הגיעה היילי לראש הנקרה ובנוסף ביקרה גם בסוללת תותחנים של צה"ל, שם חתמה על פגז את המילים "Finish Them" (תגמרו אותם). במהלך הסיור בעוטף עזה אמרה: "יש לוודא שהחטופים חוזרים במהרה לביתם ולוודא שישראל בטוחה אחת ולתמיד. אנחנו לעולם נהיה חברים של ישראל. תהיו חזקים, הישארו מלאי תקווה ותשמרו על האמונה - ובואו נמשיך להיות שותפים יחד".