1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה ילד בגן
אילוסטרציה ילד בגן
ארכיון
(צילום: shutterstock )
ילד בן 3 נשכח בצהריים (יום שלישי) בגן לחינוך מיוחד בצפת, ואותר רק אחרי שעה וחצי כשהוא בוכה ומבוהל. המשטרה הודיעה כי נפתחה חקירה פלילית בחשד לרשלנות מצד צוות הגן, ודיווח הועבר לגורמי העירייה והרווחה.
הילד נשכח סמוך לשעה 15:30, אז הגן מסתיים והילדים מפוזרים ממנו בהסעות. ניסים חדד, שחלף במקום כשעה וחצי לאחר מכן, שמע קולות בכי מהחצר וראה אותו לבדו, והתקשר למשטרה. שוטרי תחנת צפת אספו את הילד הבוכה לתחנת המשטרה, ושמרו עליו עד שהוריו אותרו. ההורים, שחיכו לבנם בביתם, הניחו שההסעה מתעכבת - ולא העלו בדעתם שהילד נשכח בגן.
לדברי חדד, שאיתר את הילד, "טיילתי עם הכלב באזור סביב השעה 17:00, והוא הרגיש שיש בפנים משהו. ניסיתי להציץ לתוך הגן, ושמעתי קול של ילד בוכה בשקט. שאלתי אותו אם שכחו אותו בגן, והוא אמר לי שכן. כל הגוף שלי נדרך".
חדד סיפר שהזעיק את המשטרה למקום, וכי מצבו של הילד היה "בסדר גמור". לדבריו, "מזל גדול שעברתי שם עם הכלב, כי אף אחד לא היה מצליח לזהות אותו בחושך הזה".
עבור חדד, אגב, זו לא פעם ראשונה שהוא נמצא במקום הנכון בזמן הנכון. "ברוך השם, יש לי יכולות מיוחדות כנראה", אמר. "פעם הצלתי ילד שטבע בבריכת שחייה, וגם ילד שכמעט דרס אותו אוטו גלידה. בפעם אחרת הצלתי אדם שניסה להתאבד. אני לא אדם דתי אבל יש לי יכולות מסוימות ואני שמח שאני מצליח לעשות דברים כאלה".