ההתפרצות של ליאון במועצת העיר, הערב

כך נראית ישיבת מועצה חגיגית: ראש העיר ירושלים משה ליאון קילל הערב (שלישי) בישיבת מועצת העיר את חבר מועצת העיר עופר ברקוביץ, המשמש גם ראש האופוזיציה במועצת העיר. ברקוביץ אמר לליאון כי "העתיד הציוני של ירושלים תחת הנהגתך בסכנה" - וספג אמירות בדמות "אפס מאופס" מצד ליאון.
2 צפייה בגלריה
עופר ברקוביץ' בעימות
עופר ברקוביץ' בעימות
ברקוביץ. האשים - וספג דברים קשים
2 צפייה בגלריה
משה ליאון בעימות
משה ליאון בעימות
ליאון, הערב
"מי אתה שתגיד לי את הדבר הזה, תגיד לי, מי אתה שתגיד לי?", אמר ליאון לברקוביץ בישיבת מועצת העיר החגיגית לרגל יום ירושלים, שהתקיימה במוזיאון רוקפלר. הוא השיב: "אני עופר ברקוביץ, נולדתי וגדלתי בירושלים" - ואז אמר ליאון: "אתה אפס מאופס, זה מה שאתה, אפס מאופס".
"איבדת את עצמך", אמר ברקוביץ לליאון - והוא השיב: "לא איבדתי את עצמי. אל תדאג". בהמשך אמר ברקוביץ: "זרקת לי את זה כשהתעצבנת, אבל ככה אתה מדבר בעצם. אתה בושה וחרפה. ביום חגיגי למען ירושלים, כשאנחנו נותנים לך ביקורת, זו הרמה שאתה מגיע אליה".
אחרי התקרית מסר ברקוביץ: "הגענו מוכנים לישיבת מועצה חגיגית לכבוד יום ירושלים. העלינו נושאים רציניים לעתיד העיר ירושלים: צביון השכונות, שמירה על בתי הספר הממלכתיים, חיזוק אנשי המילואים ומתן הטבה לגור בירושלים, עצירת עליית הארנונה הצפויה כדי להפסיק את העול רק על משלמי מיסים וכדי להתמודד עם יוקר המחיה, יצירת מערך תומך לרכבת הקלה באמצעות מיניבוסים בתוך השכונות, טיפול בפנסיה של עובדת שנשכחה והופקרה. ומנגד, ראש העירייה איבד עשתונות, קילל, קם באמצע הדיון, לא נותן תשובות ולא מתייחס לנושאים החשובים".
לדבריו, "ככה לא אמור להיראות המנהיג של בירת ישראל. זוהי לא הרמה הדרושה. נמשיך להציב אלטרנטיבה ולפעול להבטחת עתיד ציוני סובלני ויצרני בירושלים".
מטעמו של ליאון לא נמסרה תגובה.