הפינוי אחרי התאונה בכינרת
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

ילד בן 12 מנהריה נפצע בצהריים (שישי) ממדחף של סירה בכינרת, ומצבו מוגדר קשה. מבירור ראשוני עולה כי הילד נחבל מהמדחף אחרי שנפל מסיבה כלשהי מהסירה אל המים במהלך בילוי משפחתי. במשטרה הודיעו כי פתחו בחקירה. השיטור הימי בכינרת חילץ את הילד, והעביר אותו לטיפול רפואי לצוות של מד"א.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע בכינרת
זירת האירוע בכינרת
זירת האירוע בכינרת
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
הדיווח על האירוע התקבל בשעה 12:07 במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן. ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים הוזעקו למקום באמצעות סירת הים-בולנס של הארגון. הם ביצעו בילד פעולות החייאה, והצליחו להחזיר לו את הדופק. הוא פונה בהמשך לבית החולים פוריה עם חבלות בגב ובגפיים.
הפרמדיק שלום ביטון סיפר: "קיבלנו דיווח על ילד שנפצע ממדחף סירה בעומק הכנרת ונמשה מחוסר הכרה לסירה של השיטור הימי. חברנו אליהם בסמוך למעגן הלידו ועברנו לסירה שלהם עם כל הציוד הרפואי הנדרש. השוטרים התחילו בטיפול רפואי ראשוני ואנחנו ביצענו פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי שיט חזרה לחוף. המשכנו בפעולות ההחייאה תוך כדי החבירה לניידת טיפול נמרץ שלנו שהמתינה במעגן וכאשר ליבו שב לפעום הוא פונה לבית החולים במצב קשה מאוד ומונשם".
מהמרכז הרפואי צפון (פוריה) נמסר כי הילד טופל בחדר הטראומה עם פגיעות רב מערכתיות והועבר לטיפול נמרץ ילדים. בבית החולים ציינו כי מצבו מוגדר קשה והוא ימשיך להיות מורדם ומונשם בזמן הקרוב.