מירתג'י ואפראח רג'אי , הוריו של האשם שנרצח ביפו בחודש אפריל, מספרים עליו

האשם רג'אי בן ה-19, תושב יפו, נרצח לפני כחודש ליד ביתו, כשהרצח תועד על ידי מצלמות האבטחה. בתיעוד נראים רעולי פנים על קורקינט מתקרבים לרג'אי, יורים לעברו מטווח קרוב ונמלטים מהזירה. למרות התיעוד, טרם נעצרו חשודים, אך חיפוש אחר נשק צעצוע נערך בבית הוריו. הם סיפרו: "קשה לנו להמשיך את היום בלעדיו, מחכים לקבל פרטים על הרוצח ואת הרקע למקרה".
3 צפייה בגלריה
תיעוד מהרצח ביפו
תיעוד מהרצח ביפו
מתוך התיעוד: הרוצח מתקרב לקורבן וחברו ויורה לעברם
3 צפייה בגלריה
תיעוד מהרצח ביפו
תיעוד מהרצח ביפו
ונמלט מהזירה על קורקינט
חמדי, אביו של הנרצח, סיפר שבנו הסתובב עם חברים כשהגיע הרוצח שירה לעברו. "כל יפו הכירה אותו כאדם מעולה ונהדר, כולם אהבו אותו. ביום הצום ברמדאן רצחו, בחג שלנו. רוצח שמגיע על קורקינט ובורח משם, לאן יכול להימלט? הוא לא הגיע ברכב או באופנוע אפילו. לצערי המשטרה עד עכשיו לא הגיעה אליו".
אביו סיפר ששוטרים הגיע אליהם אתמול הביתה, אבל לא בשביל לספק פרטים חדשים על רצח בנם, אלא לערוך חיפוש אחר נשק. "היה להם מידע מודיעיני שיש לי נשק בבית. תוך 24 שעות הייתה תלונה והם חיפשו נשק צעצוע, אבל את הרוצח עם הקורקינט והאקדח הם לא מצאו. יכול להיות שהוא פשוט לקח קורקינט מאלה שנמצאים על השוליים, יש להם מצלמות. עד עכשיו הם לא יודעים מי הרוצח? לא הגיוני".
"בני ראה את הרוצח שבא על קורקינט, ושאל 'איך אני יכול לעזור לך אח שלי', ואז הוא ירה בו מטווח אפס", המשיך האב. "הבן אדם אומר 'אח שלי', ואתה רוצח אותו? איך אפשר? מה הוא עשה לך?".
אפראח, אמו של הנרצח, סיפרה שבנה היה הבכור במשפחה מבין האחים והאחיות. "רצחו אותו בדם קר, אני לא יודעת למה. אני רוצה לדעת מה המניע לרצח. למרות שיש מצלמות בכל רחבי יפו המשטרה לא עשתה כלום. אם הנרצח היה יהודי, אני בטוחה שתוך שעות היו מגיעים אליו. הוא לא היה מסוכסך עם אף אחד. קשה לנו להמשיך את היום בלעדיו, וכל יום מחכים לשמוע פרטים על הרוצח והרקע לאירוע", אמרה.
3 צפייה בגלריה
  כמה מהאנשים שנרצחו מתחילת השנה בעקבות הפשיעה בחברה הערבית
  כמה מהאנשים שנרצחו מתחילת השנה בעקבות הפשיעה בחברה הערבית
כמה מהאנשים שנרצחו מתחילת השנה בעקבות הפשיעה בחברה הערבית
לפנות בוקר נורה למוות מוסא אבו מוסא, תושב לוד בשנות השישים לחייו. אבו מוסא היה היה הנרצח ה-81 בחברה הערבית מתחילת השנה. שלשום בבוקר מחו עשרות בני אדם בשיירות רכבים שיצאו מהגליל לירושלים על עשרות קורבנות הרצח בחברה הערבית מתחילת השנה, ונגד הטיפול בפשיעה. בין היתר השתתפו במחאה משפחות שאיבדו את קרוביהם בעקבות הפשיעה במגזר. במהלך המחאה עשרות כלי רכב גרמו לעומסי תנועה בכביש 6 לדרום באזור באקה אל-גרבייה.