ויקיפדיה מחקה את הערך של אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, אחרי שפנה אל האתר בבקשה לעשות כן. בעקבות הבקשה נפתחה הצבעה לעורכי האתר, במסגרתה תמכו 75 מהם במחיקת הערך - לעומת 54 שהתנגדו.
2 צפייה בגלריה
אירוח מפגש חוג התנ"ך במעון ראש הממשלה
אירוח מפגש חוג התנ"ך במעון ראש הממשלה
אבנר נתניהו
(צילום: אלכס קולומויסקי)
2 צפייה בגלריה
אבנר נתניהו ויקיפדיה נמחק הוסר ירד ה ערך בן בנו ראש הממשךה ביבי בנימין
אבנר נתניהו ויקיפדיה נמחק הוסר ירד ה ערך בן בנו ראש הממשךה ביבי בנימין
הערך בוויקיפדיה
כעת, כשמנסים להיכנס לערך "אבנר נתניהו" בוויקיפדיה, נתקלים בהודעה שלפיה הדף נמחק ב-24 השעות האחרונות. בנימוק נכתב כי היה רוב של כמעט 60% למחיקת הערך. כמו כן, צוין כי ב-21 באפריל - אז התפרסמה בקשתו של נתניהו הבן - נאלצו באתר לחסום את הדף לעריכה, ככל הנראה בעקבות גולשים שנכנסו אליו ורשמו בו דברי נאצה.
בדף השיחה על הערך של נתניהו הבן התעורר דיון בשאלה אם יש למחוק את הערך. "אני מושא הערך (אבנר נתניהו), ואני לא רואה חשיבות לציבור בקיום ערך זה. הערך דל בכל מקרה", כתב אבנר נתניהו באותו דיון.
אבנר נתניהו ב"המרדף"

אחד המשתתפים שמתנגד להסרת הערך טען כי מדובר בערך חשוב: ״אם אבנר נתניהו מאובטח על-ידי היחידה לאבטחת אישים, הוא לא יכול לטעון שהוא אינו דמות ציבורית". משתתף אחר כתב: "ערך שלא מעניין וצריך להימחק. באמת אין שום סיבה לערך זה".
"למיטב זיכרוני הוא השתתף בסרטון תעמולה לבחירות לטובת אביו כמה ימים לפני הבחירות", כתב משתתף נוסף. "עקב כך, לדעתי, לא רשאי לטעון 'חוסר עניין ציבורי'".
עורך נוסף בוויקיפדיה כתב שהוא תומך במחיקת הערך: "בהנחה שהמבקש הוא אכן אבנר נתניהו, אזכיר שבערך אהוד ברק, למשל, אפילו שמות בנותיו אינם מופיעים, ובצדק - ילדי ראש ממשלה הם כאחד האדם, ייכתב עליהם ערך רק כאשר הם זכאים לכך בזכות עצמם ולא בזכות ייחוס אבות".