ישראלים בנתב"ג נגד בנט: אנחנו לא סוג ב'"
(צילום: נדב אבס, סטס קופולו)

יממה אחרי שהתברר שחרף ההמלצה של ראש הממשלה נפתלי בנט לישראלים לא לטוס לחו"ל בשל החשש מזן האומיקרון, משפחתו יצאה מהארץ לחופשה, המשיכו היום (ה') הטיסות לצאת מנתב"ג.
דפנה טייב אמרה ל-ynet: "אנחנו לא סוג ב'. אם להם מותר לנוח - גם לנו מותר. אנחנו גם עובדים קשה, זה החופש שלנו, אנחנו רוצים לטוס. לדעתי שאף אחד לא יודע מי נגד מי. אחד מחליט לטוס, לפיד כל שני וחמישי טס. נתניהו היה יוצא לתקשורת, מסביר, היינו קצת יותר רגועים. לא במאה אחוז, אבל יותר רגועים. פה אף אחד לא יודע מי נגד מי. אני לא חוששת מהווריאנט. אם בנט לא מפחד על המשפחה שלו, אז קל וחומר עלינו".
1 צפייה בגלריה
נוסעים יוצאים מהארץ בזמן התפשטות וריאנט הקורונה החדש
נוסעים יוצאים מהארץ בזמן התפשטות וריאנט הקורונה החדש
נתב"ג
(צילום: יריב כץ)
פרידה, תושבת טייבה, שטסה לדובאי אמרה: "מאז הקורונה לא טסתי. אני מורה בבית ספר ויש לי עכשיו את חופשת החנוכה אז אני רוצה לנצל את החופשה. להידבק? אנחנו שומרים על עצמנו. גם פה בארץ אנחנו יכולים להידבק".
אורן נאסימי, שטס עם משפחתו לאיטליה: "זו חופשה משפחתית. נראה בשבוע הבא את המשחק של מילאן נגד ליברפול בליגת האלופות. אנחנו לא חוששים. כמו שאתה רואה, השדה מלא. אנחנו הולכים לחיות עם הנגיף לפי דעתי כמה שנים, אז צריך להתחיל להשלים עם זה. המשפחה של ראש הממשלה? שילכו ליהנות".
רה"מ עצמו כבר לא קורא להימנע מטיסות לחו"ל, ואמר אמש כי "מיום שישי למדנו יותר על הווריאנט, וקיבלנו החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים". כשנשאל מדוע משפחתו טסה למרות שהמליץ להימנע מכך, השיב כי "הנופש בוטל מיד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה. כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש".