2 צפייה בגלריה
 פיצוץ מטען חבלה בפתח בניין מגורים של עבריין בנתניה
 פיצוץ מטען חבלה בפתח בניין מגורים של עבריין בנתניה
פיצוץ מטען חבלה בפתח בניין מגורים של עבריין בנתניה
(צילום: אורנה חושפת)
בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שני) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של שלמה שלו דהן (23), תושב נתניה החשוד בשישה ניסיונות חיסול בעיר במהלך חצי השנה האחרונה. אלו בוצעו באמצעות פיצוץ מטעני חבלה רבי עוצמה, תוך גרימת נזק וסיכון חפים מפשע. 
בדיון בנוגע להארכת מעצרו של דהן טענה המשטרה כי החשד נגדו התחזק. דהן מכחיש את המיוחס לו, וטוען כי יש לו אליבי. חשוד נוסף במעורבות בניסיונות החיסול, שי שמעון אדאף (33) מראשון לציון, שנעצר יחד עם דהן בשבוע שעבר, שוחרר בהסכמת הצדדים למעצר בית למשך שמונה ימים. גם הוא מכחיש את המיוחס לו.
2 צפייה בגלריה
בן בוטביקה
בן בוטביקה
יעד החיסול: העבריין בן בוטביקה
דהן ואדאף נעצרו בשבוע שעבר בעקבות ניסיון החיסול של העבריין בן בוטביקה באמצעות מטען חבלה, שהתפוצץ במהלך הלילה בפתח בניין המגורים שבו הוא מתגורר בנתניה. דיירים בבניין שבו התרחש הפיצוץ סיפרו: "היה פיצוץ חזק, החלונות רעדו. יש לנו ילדים קטנים, זה מפחיד לגור בתנאים כאלה שכל פעם יש פיצוץ ברחוב".
בנתניה פועלות שלוש כנופיות עיקריות, שמסוכסכות אחת עם השנייה: מסיקה, זוארץ ובוקל. בעבר אירע מספר רב של ניסיונות חיסול במסגרת הסכסוכים, כשרק לפני כמה שבועות נפתח ירי לעבר רכב שבו נסע חיים מסיקה עם שני בני אדם נוספים, והשלושה נפצעו. עד כה, ניסיונות החיסול הללו הסתכמו בפצועים או ביעדים שכלל לא נפגעו.
בא כוחו של דהן, עו"ד דרור שלום, אמר בתגובה: "מרשי אינו קשור לכל האירועים המיוחסים לו. אנו בטוחים בחפותו ומאמינים שמשטרת ישראל, לאחר שתבדוק לעומק את כל פרטי האירועים תגיע למסקנה שיש לשחררו".