טלי בן עובדיה, סמנכ"לית התוכן ועורכת "וואלה" לשעבר, העידה היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים במסגרת תיק 4000 במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מי שעוד העיד הוא אודי הירש, לשעבר סגן עורך האתר.
2 צפייה בגלריה
טלי בן עובדיה
טלי בן עובדיה
טלי בן עובדיה
(צילום: שלו שלום)
בן עובדיה אמרה בעדותה בבית המשפט כי "אמרתי לישועה לשלוח את הפוליטיקאים אליי, בפעם השלישית כבר היה בינינו פיצוץ". עו"ד ז'ק חן, עורך דינו של שאול אלוביץ', חקר את בן עובדיה על העימות שהוביל לעזיבתה את וואלה. "אבירם אלעד אמר לך שתהיה לך שיחה עם אילן ישועה. הוא אומר לך שכל העמוד הראשון נגד נתניהו ואת מבקשת לבדוק. ראית שלושה אייטמים שלכל אחד מהם יש הסבר או הצדקה, ולכן דחית את הטענה. אבל הוספת ואמרת שזה לפחות אירוע שני או שלישי שבו אילן ישועה לא מצליח לעמוד מול פוליטיקאים".
בן עובדיה העידה כי עוד קודם לכן אמרה לישועה "אם יש לך בעיה איתם תשלח אותם (את הפוליטיקאים) אליי. הפעם השלישית לשלוח את הפוליטיקאים אלי זה כבר לא רלוונטי". לאחר עדותה של בן עובדיה עליה להעיד אודי הירש, המשנה לעורך וואלה לשעבר. הירש אמר בחקירתו כי "קיבלנו הרבה בקשות בנוגע לסיקור של שרה נתניהו, לפעמים איימו עלינו בפיטורים".
2 צפייה בגלריה
עו"ד תירוש בבית המשפט
עו"ד תירוש בבית המשפט
עו"ד תירוש בבית המשפט
(צילום: שלו שלום)
עו"ד יהודית תירוש מהפרקליטות שאלה את הירש אלו בקשות הגיעו אליו בנוגע לסיקור של ראש הממשלה נתניהו. הירש השיב: "היתה בקשה להעלות ידיעה על שרה נתניהו ואירוע התרמה שקשור לשלום קדוש, ידיעה שקשורה לאופנה של שרה נתניהו, בהמשך זה הגיע למקרים מהותיים יותר כמו הבחירות לנשיאות, ענייני מני נפתלי ששם זה נגע להורדת ידיעות".
השופט משה בר-עם שאל את הירש "באיזה אופן הגיעו הבקשות?", והעד השיב: "זה הגיע בטלפון או הודעת סמס או וואטסאפ, הפרשים מאד קצרים בין הודעה להודעה, בלי יותר מידי אפשרות להתווכח, לפעמים בשפה מאיימת לגבי פיטורים שלי ושל אחרים. הרוב הגיע מאילן ישועה, בהמשך גם מאבי אלקלעי ומיכל קליין".
מחר תימשך עדותו של הירש בבית המשפט המחוזי בירושלים.