"קשה מאוד לדבר על מה שקרה. בבוקר יצאתי לעבודה ולא ראיתי את בני כשהוא הלך למגרש הכדורגל". כך אמר אבראהים אבראהים, תושב מג'דל שמס שעודכן שלשום (יום שני) כי בנו, ג'יפארא בן ה-10, נהרג מפגיעת הרקטה של חיזבאללה במגרש ביישוב. "באותו יום קיבלנו הודעה שהוא מאושפז בבית החולים רמב"ם, אבל כשהלכנו לשם לא מצאנו אותו בין הפצועים. חזרנו ליישוב ואז יצאו קרוב ל-500 גברים ונשים לחפש את ג'יפארא, עד שקיבלנו את הבשורה הקשה שהוא נפל קורבן. התוצאה הזו כואבת וקורעת את הלב", הוסיף.
(צילום: חסן שעלאן )

האב סיפר כי חיבתו של ג'יפארא למגרש הכדורגל הפכה ל"בעיה": "בכל פעם שהיינו רוצים ללכת לאיזה מקום הוא היה אומר לאמא שלו 'אני לא הולך איתכם, אני רוצה להיות במגרש'. הוא כל הזמן אמר לי ש'המגרש זה הבית שלי, תלכו איפה שאתם רוצים ותשימו אותי שם'. הוא היה תותח בכדורגל". בצל המחאות העזות בקרב תושבי מג'דל שמס נגד חברי הקואליציה שהגיעו ליישוב אחרי האסון, אביו של ג'יפארא אמר כי "אני לא מוכן לקבל אף אחד מהממשלה, כי הם תמיד מזלזלים בנו ומפקירים אותנו".
נשאת איוב, ששכל את בתו איזיל (12) בטבח, אמר כי "אין מילים, אין מה להגיד. מדובר בחיים של הבת שלי. הילדה הזו הייתה מתנה מאלוהים. הוא נתן לי את המתנה הזו ולקח אותה". על הטבח אמר כי "זה לא היה רק קשה, זה באמת היה אסון. בחיים לא ראינו מקרה כזה, לא התרגלנו לדברים האלה. 12 פרחים הלכו ככה תוך שניות. האזור שלנו, רמת הגולן, הוא האזור הכי רגוע. אנחנו אנשים שאוהבים את השלום ואוהבים את כולם, כל המדינה מכירה אותנו כאנשים אוהבי שלום".
1 צפייה בגלריה
 איזיל וג'יפארא
 איזיל וג'יפארא
איזיל וג'יפארא
האב תיאר כי בעת האסון "האזעקה הראשונה לא הופעלה במג'דל שמס, אלא יותר רחוק. כששמענו את האזעקה אשתי התקשרה לאיזיל כדי לבדוק איפה היא נמצאת, והיא ענתה שהיא במגרש של בית הספר התיכון, מצד נווה אטיב. היא ביקשה ממנה שאם יש סכנה שתברח לבית של סבתא שנמצא ליד, אז היא הגיעה לשם ופשוט לא חשבה שזה יקרה. המגרש רחוק כמעט 100 מטר מהבית. היא יצאה למגרש והגיעה, ואז היה הבום שם עם האזעקה הקצרה הזו".
על הביקורת החריפה שהביעו תושבי מג'דל שמס נגד הממשלה אמר אביה של איזיל כי "יש הרבה אנשים שעדיין לא רוצים את הממשלה הזו, לא אוהבים אותה. יש לנו חברים מכל המדינה, אבל הקשר בינינו לבין הממשלה עדיין רחוק מאוד. המדינה ובמיוחד הממשלה הזו הפקירה אותנו וזלזלה בנו המון שנים". הוא הוסיף: "שמענו איך נפל הטיל אחרי האזעקה, אולי יש זלזול כלפינו. אני לא יודע. בסוף אני אומר שזה מאלוהים מה שקרה".