מי ראה את איתמר? איתמר שלזינגר (33) נעלם בסוף חודש ספטמבר, לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בכפר עין חוד שבמועצה האזורית חוף הכרמל. מאז מתנהלים חיפושים אחריו, וכעת מציעים בני המשפחה פרס בגובה 50 אלף שקל למי שיעזור למצוא אותו.
איתמר, מתמודד נפש בתפקוד מלא, התגורר בדירת חדר שכורה ברמת גן. איתמר למד מערכות מידע באוניברסיטת בר אילן, עבד בחברת היי-טק ואז, לפני שלוש שנים, התפרצה המחלה. "הוא לקח כדורים אבל הם הפריעו לו, הרגשנו שהוא קצת באי שקט. דיברנו איתו שוב ושוב והוא הבטיח לקחת את הכדורים", סיפרו ההורים שבועיים לאחר שבנם נעלם.
2 צפייה בגלריה
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
(צילום: מאיר בן סירא)
את ערב ראש השנה בילה איתמר עם משפחתו בכפר סבא, ואמר שלאחר החג ייסע "להתאוורר מעט". ב-21 בספטמבר בשעה 20:00, הוא הגיע עם מכוניתו הפרטית אל הכפר עין חוד הסמוך ליישוב עין הוד. איש מבני המשפחה לא יודע מדוע הגיע לשם. "יכול להיות שהוא התבלבל בווייז וכתב עין חוד במקום עין הוד, כי רצה לטייל בכלל באזור של עין כרמל ויישובי מועצת חוף כרמל", אמרה האם סימה.
בעת שנסע בכפר פגע איתמר בשלושה הולכי רגל, ופצע אחד מהם באורח בינוני ושניים באורח קל. מיד לאחר מכן פגע בכמה מכוניות חונות ובשער הברזל הצהוב בכניסה לכפר, ונמלט. המכונית שלו נמצאה הפוכה ליד שער הכניסה באזור.
כוחות גדולים של משטרה ומתנדבים, גם מהמועצה האזורית חוף הכרמל, פתחו בחיפושים אחריו כחשוד בתאונת "פגע וברח". תמונתו של איתמר אף הופצה לפרסום בניסיון להיעזר בציבור באיתורו. החיפושים אחריו נמשכים כבר חודשים על ידי המשטרה, מתנדבים, יחידת הכלבנים ואחרים, אך איש אינו יודע מה עלה בגורלו.
2 צפייה בגלריה
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
החיפושים אחר איתמר שלזינגר
החיפושים אחר איתמר שלזינגר בחודש ספטמבר
(צילום: מאיר בן סירא)
"אנחנו טרודים, לא עוצמים עין כבר חודשים. אנחנו לא יודעים מה קרה לבן שלנו, וחוששים שאולי מישהו כעס על התאונה ופגע בו", אמרה אתמול (יום ב') האם סימה. "אנחנו לא מצליחים להבין מה קרה לו, תלינו תמונות שלו, שלטים, ועכשיו אנחנו מציעים פרס כספי בסך 50 אלף שקלים למי שיסייע ויביא למציאת בננו". האם הוסיפה: ״עזרו לנו למצוא את הבן שלנו, שנעלם אחרי התאונה בנסיבות מוזרות".
לדברי האם, "אנחנו לא מבינים את הסיבה שגרמה לו לברוח מהכפר. לא מבינים איך הוא הגיע לסיטואציה של מנוסה עד שער הכפר. עד שהמשטרה הגיעה הוא נעלם".
גם המשטרה מחפשת אחריו מאז התאונה. היא ביקשה את עזרת הציבור והפיצה את תמונתו של איתמר.
גובהו 1.70 מטר, מבנה גופו מוצק, לא שמן וצבע שערו ג'ינג'י. לא ידוע מה לבש כשנעדר. כל היודע על דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת זכרון יעקב בטלפון 04-6299444.