סיפור מזעזע נחשף הערב (חמישי) על ידי יחידת 105 בלהב 433, עם מעצרו של תושב המרכז בחשד שתיעד ופרסם ברשת עבירות מין שביצע בבנו - מאז שהיה בסך הכל בן 3. החקירה נחשפה עם מידע מודיעיני שהגיע אל חוקרי היחידה על כך שהחשוד, איש מחשבים, מתעלל בבנו בן ה-8 מזה מספר שנים. על פי המידע שקיבלה היחידה האב העלה תכנים פדופילים קשים בפורומים שונים ברשת.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
החשד: האב ביצע בבנו עבירות מין במשך שנים והעלה לרשת. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
במהלך החקירה הצטברו ראיות שביססו את החשד כי האב תיעד עצמו מבצע עבירות מין בבנו הפעוט, ולאחר מכן פרסם את הסרטונים והתמונות ב"דארקנט". את התכנים פרסם בליווי תיאורים קשים והתבטאויות שונות ששיתף ברשת בפורום של פדופילים.
ממצאי החקירה מצביעים כי פעילותו של החשוד ברשת נפרסה לאורך שנים, במהלכן היה פעיל בפורומים השונים, בהם פרסם בין היתר סיפורי זוועה על פדופילים ומעשי סדום ואינוס בקטינים. לפי החשד הוא גם שיתף אירועים של מקרי אלימות ורצח של ילדים על ידי הוריהם. ביום שני השבוע הפכה החקירה לגלויה, והחשוד נעצר באזור מגוריו.
במהלך החיפוש בביתו, נתפסו פרטי מדיה נתיקה ואמצעים טכנולוגיים שאיתם לכאורה פרסם והוריד אלפי קבצים של חומרי תועבה. הבוקר התקיים דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשל"צ, שם הוחלט כי מעצרו יוארך עד 20 ביולי. האב חשוד במעשים מגונים בקטין מתחת לגיל 14 בן משפחה, פרסום תועבה פדופילית, החזקת תועבה, שימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה.