תאונה קטלנית בצפון מערב הנגב: נהג נהרג ו-9 נפצעו, בהתנגשות הערב (חמישי) בכביש 4 סמוך לנתיב העשרה בין רכב פרטי לבין מיניבוס שהסיע פועלים פלסטינים. הפצועים פונו לבית החולים ברזילי באשקלון. מצבם של שניים מהם מוגדר בינוני, והיתר נפצעו באורח קל.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
התאונה בכביש 4
(צילום: כבאות מחוז דרום)
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 18:03 במוקד מד"א במרחב לכיש. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הגבר שנלכד ברכב הפרטי, כבן 40, והעניקו טיפול רפואי ל-9 הפצועים הפלסטינים, גברים בני 30 עד 60 שמצבם מוגדר קל עד בינוני.
סגן מנהל מרחב נגב שי חמו שחלף במקום ופרמדיק מד"א אריאל אלבז סיפרו: "במקום הייתה המולה. בסמוך לרכב ההסעות שכבו פצועים גברים בני 30 עד 60, הם סבלו מחבלות בגפיים. ברכב הפרטי נלכד הנהג גבר כבן 40, הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו את הפצועים לבתי החולים".
צוותים מתחנת אשקלון ושדרות של הכבאות הגיעו למקום, ופעלו לחילוץ נהג הרכב הפרטי שהיה לכוד ברכבו. מפקד האירוע, רב רשף שי קריסי: "מיד עם הגעתנו למקום זיהינו תאונה עם מעורבות של רכב מסחרי ובו נוסעים בדרגות פציעה שונות וברכב הפרטי נהג הרכב לכוד וללא הכרה. צוות לוחמים נערך עם כלי חילוץ מיוחדים לחילוץ נהג הרכב ולאחר חילוצו נקבע מותו במקום על ידי גורמי רפואה".