2 צפייה בגלריה
עלקם חיירי
עלקם חיירי
עלקם חיירי
40 מתוך 45 העצורים מסביבתו של עלקם חיירי, המחבל שרצח שבעה בני אדם בשכונת נווה יעקב בירושלים, שוחררו ביממה האחרונה על ידי המשטרה, אחרי שנחקרו. במעצר מוחזקים לפי שעה אמו של המחבל, דודו, שני חשודים נוספים ופלסטיני שנעצר הבוקר. אביו מנגד, שאמר אחרי הפיגוע שאלוהים ציווה לבנו להיות שהיד, שוחרר אחרי חקירתו.
נתניהו בפתח ישיבת הקבינט
(צילום: עומר מירון \ לע"מ)

2 צפייה בגלריה
אביו של חיירי עלקם המחבל מהפיגוע בנווה יעקב
אביו של חיירי עלקם המחבל מהפיגוע בנווה יעקב
מוסא חיירי, אביו של המחבל
אמש, בפתח ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "כבר ביצענו מעצרים נרחבים של תומכי טרור, סייענים ומסיתים". בדיון שהתקיים אחרי הפיגוע, כך אמרו גורמים שנכחו בדיון, הסתמן שיהיה מבצע מעצרים נרחב - אלא שזה, כרגע, הסתיים במעצרם של חמישה בני אדם בלבד.
בפתח ישיבת הקבינט אמר אמש נתניהו כי כוחות יתוגברו בזירות שונות. "נאטום ונהרוס בתי מחבלים בהליך מזורז, כדי לגבות מחיר נוסף מאלה שתמכו בטרור. התהליך הזה כבר החל אתמול והוא נמצא בעיצומו. אני אביא בפני הקבינט צעדים נוספים למאבק בטרור. זה כולל זירוז והרחבה באופן משמעותי של רישוי נשק לאזרחים מורשים. כפי שראינו פעם אחר פעם, כולל הבוקר, הדבר הזה מציל חיים. כמו כן, אביא בפני הקבינט שלילת זכויות בביטוח הלאומי ממשפחות תומכות טרור", הוסיף נתניהו.