כמאל סרחאן, צעיר בן 27 מיפיע, נהרג הלילה (בין שישי לשבת) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 7626, סמוך לצומת נהלל שבעמק יזרעאל.
1 צפייה בגלריה
כמאל סרחאן
כמאל סרחאן
כמאל סרחאן, הצעיר שנהרג בתאונה היום
ממד"א נמסר כי הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מרחב גלבוע בשעה 00:02. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מחבלה רב-מערכתית ומורדם ומונשם, ובהמשך נקבע מותו.
שלשום נקבע בבית החולים סורוקה מותו של סמל-ראשון דנטה רוברטס (21) מקיבוץ יטבתה, שנפצע ביום שלישי באורח קשה בתאונת דרכים בדרום - כאשר רכב האיסוזו הצבאי של בסיס חיל האוויר "רמון" שבו שהה התנגש באוטובוס של מטרופולין בכביש הגישה לבסיס. בתאונה קטלנית נוספת ביום שלישי נהרג רוכב אופנוע כבן 32 שנפגע מרכב בכביש החוף, סמוך למחלף פולג.
ביום שלישי אירעה גם תאונת פגע וברח קטלנית, בחיפה: ניקולאי ריבלצ'נקו, הולך רגל בן 84 ותושב חיפה, נפגע מרכב בכביש יעקב דורי בעיר. הוא פונה מהמקום במצב קל עד בינוני, וכמה שעות אחר כך נפטר מפצעיו בבית החולים רמב"ם. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לתאונת פגע וברח וטרם דווח כי נעצר הנהג או הנהגת.
בלילה שבין שלישי לרביעי, נהרג תושב מודיעין בשנות ה-30 לחייו לאחר שהתנגש עם רכבו בחלקה האחורי של משאית ונלכד תחתיה. התאונה התרחשה בכביש 411, סמוך לצומת חולדה. ביום שני נהרגו פולה ואהוד עופרי, בני 72 ו-75 בהתאמה מהעיר אילת, בתאונת דרכים עם משאית בכביש 90 באזור הערבה.