שוקי, אחיו של החטוף רון בנימין, שגופתו חולצה מרצועת עזה, אמר אמש (שבת) ל-ynet כי "הייתה לנו תקווה גדולה - והיא התפוצצה לנו בפנים". לדברי האח, "אנחנו כואבים ושבורים. נלחמנו, ניסינו לעשות כל מה שיכולנו כדי להחזיר אלינו הביתה את רון בחיים, ולא הצלחנו. אני לא הצלחתי, ואני מרגיש אשם".
3 צפייה בגלריה
רון בנימין
רון בנימין
רון בנימין
(באדיבות המשפחה)
3 צפייה בגלריה
שוקי בנימין
שוקי בנימין
שוקי בנימין, אחיו של רון
(צילום: מוטי קמחי)
מוקדם יותר אתמול הודיע דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי על החזרת גופתו של בנימין, יחד עם גופותיהם של שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר. "בנימין נרצח במהלך מתקפת הטרור האכזרית בעיקול מפלסים, וגופתו נחטפה לעזה על-ידי מחבלי חמאס", אמר הגרי. "לאחר הליך זיהוי שבוצע על-ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, נציגי צה"ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחה".
בנימין היה נשוי לאיילת ואביהן של שי (25) וגיל (21). הוא לא הופיע באף תיעוד מאותו בוקר. לדברי משפחתו, בשבועות הראשונים נאמר לה על-ידי הצבא "להתכונן לאפשרות שלעולם לא נדע מה קרה לרון". לפי המידע שיש למשפחה, מכוניתו כבתה ב-7:30, כ-400 מטרים לפני צומת מפלסים.
3 צפייה בגלריה
רון בנימין
רון בנימין
רון בנימין, והאופניים שכל כך אהב
(באדיבות המשפחה)
שי, בתו של רון, סיפרה ל-ynet בעבר: "אבא שלי הוא דאגן ברמה הכי גבוהה, תמיד. כשגרתי בבית ויצאתי עם חברות הוא תמיד חיכה ער, עד שאחזור. גם אם זה היה באמצע הלילה. אין יום שהוא לא היה כותב לי 'בוקר טוב', גם כשגרתי בחו"ל. דיברנו כל הזמן, והוא בדק איפה אני. פעם כשאחותי הייתה באילת ולא הרגישה טוב, הוא נהג חמש שעות כדי לאסוף אותה. הוא באמת החבר הכי טוב שלנו, לשבת איתו לבירה זה הכי כיף בעולם. אהבנו לעשות כל כך הרבה דברים יחד.
עוד אמרה כי אביה אהב לטייל ולשמוע מוזיקה. "כל הלהקות שנחשפתי אליהן מילדות זה בזכותו. יש לו תופים, הוא מתופף, יש לו הרבה תחביבים. התחביב האחרון שלו היה רכיבת אופניים, וזה מה שהוא באמת רצה לעשות ב-7 באוקטובר, הוא היה בבארי כי שם הוא קבע לרכוב עם חברים מקבוצת הרכיבה שלו. אחרי החטיפה אנשים יצרו איתי קשר ואמרו לי, 'איזה אבא מדהים יש לך, הוא תמיד מדבר עליך ועל אחותך'. הוא היה אבא נוכח, הכי נוכח בעולם. רצה להיות איתנו ואהב אותנו. אני כל כך מתגעגעת להודעות שלו בבוקר, רק ל'בוקר טוב' אחד".
פורסם לראשונה: 21:56, 18.05.24