ילדה כבת 10 נהרגה בצהריים (שישי) מפגיעת רכב ברחוב הרב כהנמן בבני ברק. היא נפצעה אנושות, פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר - שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותה.
1 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בבני ברק בה נפצעה ילדה מרכב שפגע בה
זירת תאונת הדרכים בבני ברק בה נפצעה ילדה מרכב שפגע בה
זירת התאונה
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב דן בשעה 13:13. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בילדה ופינו אותה לשיבא תוך כדי פעולות החייאה. המשטרה פתחה בחקירה.
חובש רפואת חירום במד"א יוסי רוטשטיין סיפר: "הילדה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש כשהיא סובלת מחבלות בגופה לאחר שנפגעה מרכב. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי".
לפני כשבוע וחצי אמר מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב פרץ עמר, כי המשטרה לא משקיעה מספיק משאבים בכל הנוגע לתאונות. "אנחנו לא מצליחים לשנות את הטרגדיה הנוראית הזו שנקראת תאונות דרכים, בעיקר כשהן קשות או קטלניות. אני חושב שכמשטרה וכמדינה אנחנו לא משקיעים מספיק משאבים ומאמצים כדי לאזן את הדבר הזה ולהפוך אותו למשהו יותר סביר, אף שגם תאונה אחת זה בלתי נסבל. יש קשב אולי פה ושם, כשיש כותרת ב'פריים טיים', אבל תוך יום-יומיים זה נשכח", אמר בכנס בנושא בטיחות בדרכים בתל אביב.