פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד תושבת נס ציונה בשנות ה-50 לחייה בגין ניסיון שידול לרצח, לאחר שניסתה להזמין את הרצח של הגרוש שלה.
הנאשמת ובן זוגה לשעבר התגרשו אחרי 30 שנות נישואים, אך המשיכו להתגורר ביחד בביתם המשותף. בשלב מסוים החליט הגרוש לעזוב את הבית, מה שעורר את זעמה. בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יאנה מנסור-כיואן, מתואר כיצד בעקבות החלטת הגרוש לעזוב, גמלה בליבה של האישה ההחלטה להביא למותו.
1 צפייה בגלריה
אילוס אישה אזיקים
אילוס אישה אזיקים
שוחחה עם אדם על תכנון רצח הגרוש שלה, מבלי לדעת שהוא מדובב של משטרה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
לשם כך, צוין בכתב האישום, האישה נסעה בשתי הזדמנויות שונות לשכונת ג'ואריש ברמלה בניסיון לאתר את מי שיסכים לבצע עבורה את הרצח תמורת תשלום. באחת הפעמים החליפה מספרי טלפון עם אדם שיצר עימה קשר, ובהמשך קבעו השניים להיפגש בקניון בנס ציונה כדי לדון בפרטי הרצח.
בפגישה מסרה הנאשמת את פרטי הגרוש, תמונתו ותיאור רכבו, ואף סיכמה כי תשלם בעבור הרצח סכום של 50 אלף שקלים - כל זאת מבלי שהיא מודעת לכך שהאדם היושב מולה הוא מדובב מטעם המשטרה. בחקירתה סיפרה הנאשמת כי פגשה באקראי אדם באוטובוס וסיכמה איתו שירצח את בעלה, ובחקירה אחרת סיפרה ששמעה קולות שאמרו לה לרצוח אותו.
בגין האמור, נאשמת האישה בעבירת שידול לרצח (בכוונה). במקביל לכתב האישום, הוגשה נגדה בקשה למעצר עד לתום ההליכים. כמו כן, נעשתה פנייה מטעם הפרקליטות למשרד הבריאות כדי לבחון את השעיית רישיונה של הנאשמת, כך שלא תוכל להמשיך בעיסוקה כאחות רפואית.
בן מעוזעו"ד בן מעוזצילום: יח"צ
סנגורה של הנאשמת, עו"ד בן מעוז: "כתב האישום הוגש רק עתה, ובשלב זה רב הנסתר על הגלוי. נצטרך לבחון בצורה מעמיקה גם את התנהלות המדובבים אשר פנו למרשתי מיוזמתם, פעם אחר פעם, והדיחו אותה לביצוע עבירה. כמו כן קיים צורך דחוף לבדוק את מצבה הנפשי של מרשתי, לאור אינדיקציות למצב פסיכוטי בזמן המפגש עם המדובבים".