1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
שליח ותיק של חברת משלוחים גדולה נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד שתקף מינית נערה בת 13, כאשר ניצל את ההזדמנות שהוריה נעדרו בעת מסירת משלוח לביתם. כך עולה מחקירה שמתנהלת במשטרת המחוז הצפוני. מעצרו של החשוד הוארך עד למחר (חמישי), אז צפויה פרקליטות מחוז צפון להגיש נגדו כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בנצרת.
רפ"ק דורון גבאי, קצין חקירות בכיר במחוז הצפוני, תיאר כי ביום שישי האחרון הנערה הגיעה לתחנת המשטרה יחד עם אביה: "היא בכתה והוא היה נסער. האב סיפר שהשליח, שהיה אמור למסור לו כרטיס אשראי, נכנס לבית, ראה שאין מבוגרים, והתנפל על בתו לאחר שביקש כוס מים". רפ"ק גבאי הוסיף כי "השליח נגע באיבריה המוצנעים. זה נמשך דקות ספורות עד שלמזלה, אביה חייג אליה. הוא שמע שהיא מדברת בטון לא שגרתי וזיהה סימני מצוקה בקולה, ואמר לה שהוא בדרכו הביתה. לאחר שהנערה אמרה זאת לחשוד, הוא ברח מהדירה".
רפ"ק דורון גבאירפ"ק דורון גבאיצילום: דוברות המשטרה
האב הגיע לבית לאחר כמה דקות כשהוא מלווה בשוטרים. החוקרים איתרו את החשוד באמצעות הטלפון הסלולרי שבאמצעותו חייג לאב קודם לכן, והוא הוזמן לתחנת המשטרה, לשם הגיע מיד. החשוד הכחיש שנכנס לבית או שנגע בנערה, אך השוטרים הצליחו לחזק את התלונה באמצעות מצלמות אבטחה, שהראו שהוא התעכב במקום במשך רבע שעה לפחות, בניגוד לגרסתו. עו"ד נוח רחאל, שמייצג את החשוד, כפר בשמו בכל החשדות.
עו"ד נוח רחאלעו"ד נוח רחאל
רפ"ק גבאי הדגיש כי "הנערה הייתה עלולה להיאנס אם אביה לא היה מזהה את הסכנה ומגיע מיד לבית. זה סיפור שהיה עלול להסתיים באונס אכזרי וכואב". הוא הוסיף: "ראוי שכל הורה יימנע מהזמנת שליחים לא-מוכרים לבית בזמן שמבוגרים לא שוהים בו. אדם זר שמגיע לבית עם ילדים עלול לחשוף אותם לסכנות לא רצויות".