2 צפייה בגלריה
אחרי חודשי סבל האשה המוכה מצלמת וחושפת התעללות אכזרית של בעלה בה
אחרי חודשי סבל האשה המוכה מצלמת וחושפת התעללות אכזרית של בעלה בה
מתוך התיעוד
תושייתה ואומץ ליבה של תושבת הצפון הביא לחשיפת מסכת אלימות שממנה סבלה בביתה: היא הצליחה לתעד את בעלה מזה כ-20 שנה חובט בה והובילה לגשת כתב אישום נגדו לבית משפט השלום בעכו בגין שני מקרים של תקיפה ואיומים.
לפי כתב האישום שהוגש היום (א') על ידי עו"ד פקד עדי אוחנה, האירוע התרחש לפני כמה ימים: האישה ניקתה את כלוב הציפורים שהחזיק בעלה בעליית הגג, אולם הן ברחו והיא איבדה את המפתחות שלו. כשהבעל חזר וגילה על כך הוא ניגש אליה בזמן שישבה על ספה בסלון, העיף את הספר שבו אחזה, סטר לה, ירק עליה ואז הכה אותה בפניה.
החקירה הוטלה על רס"ר איאל אסעד, חוקר אלימות במשפחה במחוז הצפוני. "לטענתה הוא תקף אותה כמה פעמים בחודשים האחרונים, וכשהציפורים נמלטו מהכלוב, היא הבינה שהוא עומד 'להעניש' אותה, ולכן הציבה את הטלפון הסלולרי שלה בסלון והפעילה את המצלמה".
אחרי התקיפה ביקשה האישה להימלט להוריה ונכנסה למכוניתה, אולם בעלה מנע זאת ממנה. היא החלה בבריחה רגלית כשברקע בעלה מאיים עליה.
2 צפייה בגלריה
הסניגורים בתיק האלימות: עו"ד אדם ג'ורנו ועו"ד קארין לגטיוי
הסניגורים בתיק האלימות: עו"ד אדם ג'ורנו ועו"ד קארין לגטיוי
הסנגורים: "הוא מכחיש"
עוה"ד אדם ג'ורנו וקארין לגטיוי, שמייצגים את הנאשם, מסרו בתגובה: "הוא מכחיש את כל סעיפי האישום. מדובר באדם נורמטיבי ללא כל עבר פלילי. קודם להפעלת המצלמה על ידי האישה היא הקניטה אותו, התגרתה בו ותקפה אותו. הסרטון שהוכן על ידה חלקי ומגמתי".