המשטרה עצרה אתמול (ראשון) את שהאב מרעי, תושב קלנסווה בן 19, בחשד שאנס צעירה במלון עובדים באילת לפני כחמישה חודשים. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרו בשלושה ימים.
1 צפייה בגלריה
במרינה באילת נערכים לסערה בחורף
במרינה באילת נערכים לסערה בחורף
חברתה של המתלוננת העידה ששמעה צעקות והבחינה בחשוד בורח
(צילום: מאיר אוחיון)
לפי החשד, מרעי הכיר את הצעירה במלון באילת שבו עבדו ושניהם התגוררו במלון עובדים בעיר. לפני עשרה ימים התלוננה הצעירה במשטרה כי נאנסה על ידי מרעי בחודש יולי בחדרה, לאחר שסירבה לחיזוריו.
לדבריה, באחד הימים הם שתו אלכוהול והשתמשו בסמים במלון. בהמשך אותו ערב היא הלכה לחדרה וישנה שינה עמוקה עד כדי כך שהרגישה מחוסרת הכרה. היא הוסיפה כי בעודה ישנה, הרגישה שמישהו נוגע בגופה ואונס אותה. "הייתי מחוסרת הכרה והוא אנס אותי. צעקתי והוא ברח", אמרה הצעירה.
מסיבות אישיות החליטה הצעירה שלא להגיש תלונה במשטרה מיד לאחר המקרה, אך למחרת דיווחה לקו לסיוע לנפגעות עבירות מין כי נאנסה. אחרי שהגישה תלונה במשטרה נפתחה חקירה סמויה שבמהלכה נגבתה עדות מחברתה של המתלוננת שהייתה בחדר הסמוך, והעידה כי שמעה צעקות והבחינה בחשוד בורח.
מרעי הכחיש תחילה בחקירתו כל קשר למתלוננת, אך בהמשך טען שהוא מכיר אותה והיא זאת ש"התחילה איתו" ושלחה לו הודעות. בהחלטה להאריך את מעצרו קבע השופט אריאל סלטו כי "קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירה המיוחסת לו, עבירה המקימה עילת מעצר מסוג מסוכנות".