2 צפייה בגלריה
הכלבים שהצילו אישה מוכה מרצח באשדוד
הכלבים שהצילו אישה מוכה מרצח באשדוד
כלביה של האישה
המשטרה עצרה ביום שישי האחרון את קשטה דוידס (35) מאשדוד בחשד לתקיפת זוגתו לשעבר, אישה בהיריון בשנות ה-30 לחייה, ובחשד לתקיפת בן זוגה הנוכחי. שכנה ששמעה צעקות מהדירה הסמוכה הזעיקה את שוטרי תחנת אשדוד. הם מצאו את את האישה מחוסרת הכרה, סימני חניקה על גרונה, אחרי שספגה מכות קשות. בן זוגה הנוכחי אותר מוטל בחדר המדרגות. האירוע המזעזע היה יכול להיגמר ברצח אילולא תושייתם ונאמנותם של שני כלבי האישה, שחסמו את התוקף בגופם ובכך הצילו את חייה.
דוידס, ששהה במאסר כבר שלוש פעמים בגין תקיפות קודמות של האישה, אותר בעודו מסתתר בארון בגדים בדירת זוגתו לשעבר. לפי החשד, דוידס הגיע לדירה ותקף את האישה באגרופים. שני כלביה, מגזע אמסטף ובוקסר, נעמדו אל מול החשוד וניסו למנוע את המשך התקיפה. בשלב זה החשוד לקח פטיש, הכה את הכלבים ופצע אותם.
2 צפייה בגלריה
הכלבים שהצילו אישה מוכה מרצח באשדוד
הכלבים שהצילו אישה מוכה מרצח באשדוד
עמד למול התוקף וחסם אותו. אחד מכלביה של האישה
בן זוגה הנוכחי של האישה הגיע למקום - ולפי החשד הותקף גם הוא על ידי דוידס, שזרק אותו אל פיר המדרגות וגרם לו לשברים בכף היד ובצלעות. לאחר מכן ניגש דוידס אל האישה, ואמר לה: "זהו, חבר שלך הלך". כאמור, שכנה המתגוררת בבניין ניגשה אל הדלת, וביקשה לראות את האישה. החשוד ענה לה: "אין לך מה לראות, היא לא בהכרה". האישה פונתה לבית החולים באורח קשה, אך מצבה השתפר והיא שוחררה.
השוטרים שהוזעקו לזירת האירוע טיפלו בכלבים החבולים, והעבירו אותם לווטרינר העירוני. מהחקירה עלה כי דוידס, שכאמור ישב בכלא בעבר, נהג לתקוף את זוגתו לשעבר באכזריות בכל פעם שהיא פיתחה מערכת יחסים עם גבר אחר. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו של החשוד עד מחר.