התיכון הוותיק אוהל שם ברמת גן מציין 80 שנים להקמתו ומהסיפור הבא אפשר ללמוד (תרתי משמע) שהוא כמו משפחה: דביר גיא, תלמיד כיתה ט', הוא דור רביעי בתיכון. הסבתא-רבתא, חגית סקס בת 94, היא בוגרת המחזור השלישי של אוהל שם בשנת 1944. בתה רותי בוגרת מחזור 1972 ואף שימשה מורה ומחנכת בתיכון במשך 13 שנה, נכדתה עדי בוגרת מחזור 1995, וכעת הנין דביר שאומר "רציתי להמשיך את המסורת המשפחתית".
1 צפייה בגלריה
סבתא רבא, סבתא, אמא ונכד שלמדו באוהל שם
סבתא רבא, סבתא, אמא ונכד שלמדו באוהל שם
ארבעה דורות באותו התיכון בר"ג. "ייחודי"
סבתא חגית, בתם של מייסדי רמת גן, מתרפקת בגעגועים לימי התיכון. "אהבתי ללמוד ובמיוחד את מקצוע התנ"ך", היא מספרת. הבת, רותי סקס-חריף, מוסיפה כי "בתקופה שאימא למדה באוהל שם וגם כשאני למדתי המשמעת הייתה יותר חזקה. עם השנים הגישה השתנתה אם כי הדרישות עדיין גבוהות".
המחזור הראשון שהסתיים בשנת 1942 מנה 13 בוגרים, כיום לומדים בבית הספר 1,400 תלמידים. מנהל אוהל שם ישראל וילוז'ני: "ארבעה דורות זהו עניין ייחודי ומשמח. סיפור בית הספר, מוריו ובוגריו שזור בהיסטוריה של ארץ ישראל עוד טרם קום המדינה ועד היום. הערכים שרכשו הבוגרים בבית הספר השפיעו על החברה הישראלית".
עד היום יש כ-17,000 בוגרים ביניהם (רשימה חלקית): ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר דב ויסגלס, המגישה דליה מזור, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר הפרופ' איתמר גרוטו, סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בת"א לשעבר השופטת (בדימוס) סביונה רוטלוי, מנכ"ל משרד הביטחון ומפקד חיל האוויר לשעבר אמיר אשל, המלחין גיל שוחט, ממציא הדיסק און קי דב מורן, השדרן נעם גיל-אור, העיתונאית ושדרנית הרדיו ענת דולב ז"ל, הסופר אתגר קרת והשחקן גיא לואל.