הורה לתלמיד חשוד שהכה שלשום (ראשון) ילד בכניסה לבית ספר יסודי במועצה מקומית באזור הדרום. הילד, תלמיד כיתה ו' בחינוך המיוחד, נזקק לטיפול רפואי ופונה על ידי הוריו לבית החולים עם חבלות בפניו.
המקרה אירע בכניסה לבית הספר, בזמן שהחשוד הגיע עם בת זוגו לאסוף את בנו שלומד בכיתה ב'. בשלב מסוים, הילד המותקף ששהה בחצר בית הספר ביקש לצאת משטחו, התפרע והשליך אבן על הרצפה. הגבר שחשוד בתקיפה ובת זוגו הבחינו בו והעירו לו על התנהגותו, כשלדברי הנהלת בית הספר אמרו לו: "מה אתה עושה, איך אתה מתנהג?". זמן קצר לאחר מכן, הסתיים יום הלימודים ושומר בית הספר אפשר את יציאת התלמיד משטח בית הספר. בשלב זה, הילד ניגש לחשוד, תקף אותו מילולית והתפתח ביניהם ריב, במהלכו נטען כי הגבר חבט בפניו וגרם לו לחבלה.
לדברי בית הספר, האירוע התרחש לעיני ילדים רבים. אימו של הילד שהותקף הגיעה למקום ופינתה אותו כאמור לקבלת טיפול רפואי והגישה גם תלונה במשטרת קריית מלאכי. בבית הספר ראו בחומרה את האירוע, וגורמים ברשות המקומית מסרו כי "זה אירוע טראומטי לכל הילדים ולכן פתחו את יום הלימודים בשיחה על המקרה. זה אירוע חמור ולא מקובל".
מהמועצה האזורית שבה אירע המקרה נמסר: "בסיום יום לימודים, במהלך ההמתנה להסעות, אירעה תקרית אלימה בה מעורבים הורה ובת זוגו, שאינם תושבי הרשות. על פי הנטען, תקפו השניים תלמיד ופגעו בו לעיני תלמידים שנכחו במקום. הצוות שנכח במקום פעל באופן מיידי בכדי להגן על התלמיד ואף הזעיק את המשטרה. המקרה דווח כנדרש לכל הגורמים בפיקוח. הורי התלמיד שהותקף הגישו תלונה במשטרה. צוותים מטעם הרשות עומדים בקשר רציף עם בית הספר ומשפחתו של הילד שהותקף ומגישים סיוע מקצועי".
פורסם לראשונה: 22:38, 12.12.22