סא"ל (במיל') ינון ערק, תושב טנא עומרים שבהר חברון, נהרג שלשום (שישי) בתאונת דרכים בעת מילוי תפקידו בפיקוד הדרום. הוא שירת ברצף במילואים מאז 7 באוקטובר. הלווייתו התקיימה היום בשעה 13:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין שביישוב מיתר.
1 צפייה בגלריה
 סא"ל במיל' ינון ערק ז"ל
 סא"ל במיל' ינון ערק ז"ל
ינון ערק ז"ל
ינון נהרג ביום שישי, מעט לפני חצות, לאחר שהתנגש עם האופנוע שעליו רכב ברכב בכביש 6, סמוך לכפר מנחם. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. חובשי מד"א טל אדינגר ועידו עוזרי סיפרו: "הגענו לזירת האירוע וראינו רוכב אופנוע שנלכד מתחת לרכב. לאחר פעולות חילוץ ערכנו בדיקות רפואיות, אבל צוות הטיפול הנמרץ נאלץ לקבוע את מותו״.
ינון הותיר אחריו אישה ותשעה ילדים. ממועצת הר חברון נמסר כי "המועצה ותושבי הר חברון כולם מחבקים בשעה קשה זו את בני המשפחה, אשתו מוריה ותשעת ילדיו, יחד עם כל קהילת טנא עומרים, ומשתתפים בצערם. צוותי המועצה וצוות החירום היישובי מלווים ועוטפים את המשפחה ומחזקים את קהילת טנא עומרים. ינון נפל בתפקיד כחלק מתקומת העם שלנו".
ראש מועצת הר חברון, אלירם אזולאי, ספד לו: "הלב כואב. התבשרנו בערב שבת על נפילתו של ינון ערק תושב היישוב טנא עומרים. ינון, סגן-אלוף בפיקוד דרום במילואים, גויס ב-7 באוקטובר ומאז שירת ברצף כל המלחמה. בערב שבת הוא נהרג בתאונת דרכים בעת מילוי תפקידו. ינון היה ספורטאי ושחיין, והפך את זה לעיסוק להעצמת ילדים, נוער ומבוגרים. תמיד עם חיוך. דמות מחברת משמעותית ביישוב טנא עומרים, וככזה יישאר בלב כולנו".
בסוף השבוע האחרון נהרגו שישה בני אדם בתאונות דרכים. מלבד ינון ערק, מתנדב משטרה ועובד קבלן נהרגו ביום שישי מפגיעת ג'יפ בכביש 1 סמוך למחלף ענבה, ליד מודיעין. בתאונה קשה נוספת, צעיר נהרג בהתהפכות רכב במחלף אייל שבכביש 6. במהלך הלילה שבין שישי לשבת צעיר כבן 27 נהרג בתאונה בין שני כלי רכב במחלף ציפורית שבגליל התחתון, ובבוקר שבת התרחשה תאונה קטלנית נוספת בכביש 6: רכב התהפך ליד מחלף באקה ג'ת, והנהג שלו (22) נהרג. מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים 125 בני אדם.