1 צפייה בגלריה
אישה נפלה מבניין בתל אביב
אישה נפלה מבניין בתל אביב
הזירה בתל אביב, בחודש אפריל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בית משפט השלום בתל אביב האריך עד ליום חמישי, ובפעם השנייה, את מעצרה של תושבת העיר בת 65, החשודה ברצח אחותה, שנפלה אל מותה מגג בניין. צו איסור פרסום נותר על שמה. נציג המשטרה בדיון: "החשודה נחקרה מספר פעמים, היא משנה גרסאות".
השופטת כריסטינה חילו-אסעד אמרה בהחלטתה: "מאז הדיון הקודם בוצעו פעולות חקירה וחלק מהראיות אף הוטחו בחשודה, כגון אירוע התחזות שבמהלכו התקשרה לחברת הביטוח והתחזתה לאחותה תוך עריכת בירור אודות פרטי הביטוח. החשודה טוענת לחפותה ומשתפת פעולה. המארג הראייתי הקיים מצדיק המשך מעצר החשודה לשם קידום החקירה".
נציג המשטרה בדיון אמר כי "החשודה נחקרה מספר פעמים לאחר הארכת המעצר הראשונה. יש פעולות חקירה נוספות, ובמידה והחשודה תשוחרר זה עשוי לשבש את פעולות החקירה". סנגורה של החשוד אמר בדיון כי "המשטרה מנסה לשבור את רוחה בחקירה, כדי שאולי היא תודה במשהו שלא עשתה. ניתן להמשיך לחקור כשהחשודה אינה במעצר בית".
נפילתה של האישה התרחשה בחודש אפריל האחרון. זמן קצר לפני שהיא נפלה אל מותה מגג בניין בתל אביב, פנתה אחותה לחברת הביטוח וביצעה שינויים מסוימים בפוליסת ביטוח החיים תוך כדי שהיא מתחזה לאחותה. שווי פוליסת ביטוח החיים של המנוחה עומד על כמה מיליוני שקלים.
לאחר הגעת הכוחות לזירה הועברה גופת האישה למכון לרפואה משפטית. שם לא עלה חשד לפלילים והחבלות שנמצאו על גופה תאמו את חבלות הנפילה מגובה כך שהגופה לא נותחה. גם בזירה עצמה לא נמצא חשד לפלילים.
בפרקליטות מחוז תל אביב סגרו את תיק החקירה בעקבות חוות הדעת של המכון. הגופה הועברה לחשודה שהעבירה את גופת אחותה לחברה ששורפת גופות.
לאחר פרסום דבר נפילתה של האישה מהגג בתל אביב לפני חצי שנה, חשדו בחברת הביטוח כי משהו אינו כשורה והעבירו את המידע למשטרת ישראל, שפתחה בחקירה בחשד לרצח.