תיעוד מנפילת הרקטה בקריית אונו
(צילום: לילך סרזו)

חרבות ברזל, היום ה-22: רקטה ששוגרה מרצועת עזה פגעה אחר הצהרים (שבת) בחניון של בניין בקריית אונו וגרם לשריפה ולפיצוץ מכוניות שעלו באש. כמו כן עלתה באש גדר צמחייה של בית סמוך. מדובר ברחוב צר וכוח מכבי אש שהוזעק למקום התקשה להיכנס אליו. ממד"א דווח על ארבעה נפגעי חרדה.
מדובר במטח ששוגר למרכז הארץ בסביבות השעה 18:10. במקביל זוהתה פגיעה בקרוואן בחולון ואדם אחד נפגע באורח קל. נבדק אם מדובר בנפילה של טיל שלא התפוצץ. כמו כן פגע רסיס בבית ברמת רמת גן, לא היו נפגעים.
נפל של טיל מהמטח פגע בקומה רביעית בבניין בבאור יהודה. כוחות של פיקוד העורף והמשטרה הוזעקו להוריד אותו. מהעירייה נמסר לתושבים: "נגרם נזק בדירה ואין דיווח על נפגעים. אנו קוראים לכם להימנע מלרדת למטה ומלהתקהל. במידה שנתקלתם בשרידים, דווחו מיידית למוקד".
תיעוד מנפילת הרקטה בחולון

אזעקה בזמן מחאת משפחות החטופים
(צילום: מאיר תורג'מן, ניר (שוקו) כהן)

1 צפייה בגלריה
נפילה ברמת גן
נפילה ברמת גן
פגיעת רקטה בבית ברמת גן
במטח הופעלו אזעקות גם במרכז תל אביב, ומשתתפי ההפגנה של משפחות החטופים מחוץ לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנסו למרחב מוגן ליד הקריה.
פחות משעה לאחר מכן שוגר מטח נוסף למרכז הארץ, ואזעקות הופעלו באזור השפלה, ראשון לציון, חולון ונתב"ג. מעיריית רחובות נמסר לתושבים כי ככל הנראה הייתה נפילה בשטח פתוח, ללא נפגעים או נזק.
אחרי הפגיעה בבית ברמת גן כתב ראש העיר כרמל שאמה הכהן: "בהמשך הערב נקיים הערכת מצב עירונית לגבי מחר ונעדכן. כמו שהבית הנפגע מפורק אנחנו נפרק אותם, יחד ורק מתוך משמעת ואמונה".
פורסם לראשונה: 18:57, 28.10.23