המשטרה עצרה בשבוע שעבר את זרבאיל אייבזוב (זוריק), בן 44 מקריית מוצקין, אחרי שמסר עדות בתחנת משטרה - ושוטרת שם התלוננה שאנס אותה בכמה הזדמנויות לפני כשלוש שנים. בית המשפט האריך הבוקר את מעצרו בחמישה ימים, והוא חשוד במעשים מגונים, מעשה סדום ובאונס של השוטרת ושל נשים אחרות שהיו נערות בעת ביצוע המעשים.
לפי המשטרה, החקירה נפתחה ב-7 במרץ, אחרי שהשוטרת זיהתה בתחנת משטרת זבולון את אייבזוב כמי שאנס אותה וביצע בה מעשים מגונים כשהייתה בת 18. אייבזוב הגיע לתחנה כדי למסור עדות בחקירת התאבדות של חיילת, שהייתה בת זוגו לשעבר. הוא אינו חשוד במעורבות במותה.
לדברי השוטרת, המעשים התרחשו בכמה הזדמנויות בין השנים 2021-2020, כשעבדה תחתיו במכירת פרחים במסעדות באזור חיפה והקריות. "מיד עם הגשת התלונה במשטרת זבולון, החשוד נעצר", נמסר.
"בתום איסוף עדויות בתיק, עלה חשד כי החשוד ביצע מעשים דומים בנערות נוספות אשר עבדו עמו", הוסיפה המשטרה. בית המשפט התיר לבקשתה את פרסום שמו, וכעת היא מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות נוספות. כל היודע על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף, מתבקש להתקשר למשטרת עכו בטלפון 04-9876744 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.